Verwijderd

Topicstarter
Heyz,

Ik heb nu al een tijd Watercooling in mijn pc, omdat ik wel eens naar een lan-party ga heb ik 2 kasten, Thermaletake Armor 8004 en een zelf gemaakte Humvee :), mijn computer is:

C2D e6600
2x 1gb ddr2 pc 6400 dual channel
asus p5n32-sli
geforce 7950 gt

Watercooling:
Waterchill extreme pump
2x 12cm waterchill black ice radiatoren
orginele slangen van waterchill
waterchill reservoir
Zalman WB3

Mijn systeem wat ik ook doe gamen of alleen word de CPU blijft 39 a 40 graden, Dit vind ik toch best hoog voor watercooling of niet???

Ik weet niet of er mensen zijn die weten wat ik fout doe, ik heb mijn watercooling alleen op de cpu zitten met 2 radiatoren lijkt me cooling genoeg? en op mijn moederbord van asus die 2 coolertjes naast de cpu. Weet iemand of er een beter blok is voor op de cpu of wat ik kan doen om hem koeler te krijgen, het is uiteindelijk de bedoeling dat hij overclocked word :) Ik heb ook cpu en blok goed schoon gemaakt met de spullen van artic geloof ik. daarna goeie thermo pasta er tussen maar geen verschil met gewoon zo een thermo sticker voor tussen cpu en blok.

Even buiten om :P is het ook goed als je alles waterkoelt? geheugen, cpu, gpu, northbridge, south bridge en de hardeschijven, neem aan dat je dan betere radiatoren nodig hebt.? dit vooral voor in de hummer, dit is een houten kast en ja die houd meer warmte vast dus zal er nog wel lucht koeling bij moeten? :P

Hopelijk kan iemand me helpen om mijn cpu koeler te krijgen als dit mogelijk is :P _/-\o_

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-01 07:17
Mijn cpu wordt ook ziets, is een e4500@ 3,3 ghz, mijn pomp is wel slechter als die van jou maar de rest zal vergelijkbaar zijn. Heb je die e6600 al overclockt of niet? Bij mij komt ie op stock niet boven de 33 graden uit.

Alles waterkoelen kan wel, maar is zeer slecht voor je flowrate, en daarbij denk ik niet dat je er wat aan hebt om hardeschijven en je geheugen te waterkoelen. Correct me if I'm wrong:)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nu nog standaart dat moet ik me ook nog gaan uitzoeken hoe ik mn c2d overclock :P
maar standaart komt hij gewoon tot 39 a 40 graden al zeer snel als ik hem opstart en dan in windows reboot heeft hij het al warm :) ik heb de pasta vervangen enz maar geen verschil ja 1 graden :P

Dat alles waterkoelen is voor de fun, ik heb een humvee na gebouwd en wil zoveel mogelijk op de echte laten lijken :) dus voorin liggen de grote radiatoren :P fannetjes staan niet echt mooi in de auto :P