Heyz,
Ik heb nu al een tijd Watercooling in mijn pc, omdat ik wel eens naar een lan-party ga heb ik 2 kasten, Thermaletake Armor 8004 en een zelf gemaakte Humvee
, mijn computer is:
C2D e6600
2x 1gb ddr2 pc 6400 dual channel
asus p5n32-sli
geforce 7950 gt
Watercooling:
Waterchill extreme pump
2x 12cm waterchill black ice radiatoren
orginele slangen van waterchill
waterchill reservoir
Zalman WB3
Mijn systeem wat ik ook doe gamen of alleen word de CPU blijft 39 a 40 graden, Dit vind ik toch best hoog voor watercooling of niet???
Ik weet niet of er mensen zijn die weten wat ik fout doe, ik heb mijn watercooling alleen op de cpu zitten met 2 radiatoren lijkt me cooling genoeg? en op mijn moederbord van asus die 2 coolertjes naast de cpu. Weet iemand of er een beter blok is voor op de cpu of wat ik kan doen om hem koeler te krijgen, het is uiteindelijk de bedoeling dat hij overclocked word
Ik heb ook cpu en blok goed schoon gemaakt met de spullen van artic geloof ik. daarna goeie thermo pasta er tussen maar geen verschil met gewoon zo een thermo sticker voor tussen cpu en blok.
Even buiten om
is het ook goed als je alles waterkoelt? geheugen, cpu, gpu, northbridge, south bridge en de hardeschijven, neem aan dat je dan betere radiatoren nodig hebt.? dit vooral voor in de hummer, dit is een houten kast en ja die houd meer warmte vast dus zal er nog wel lucht koeling bij moeten? 
Hopelijk kan iemand me helpen om mijn cpu koeler te krijgen als dit mogelijk is
Ik heb nu al een tijd Watercooling in mijn pc, omdat ik wel eens naar een lan-party ga heb ik 2 kasten, Thermaletake Armor 8004 en een zelf gemaakte Humvee
C2D e6600
2x 1gb ddr2 pc 6400 dual channel
asus p5n32-sli
geforce 7950 gt
Watercooling:
Waterchill extreme pump
2x 12cm waterchill black ice radiatoren
orginele slangen van waterchill
waterchill reservoir
Zalman WB3
Mijn systeem wat ik ook doe gamen of alleen word de CPU blijft 39 a 40 graden, Dit vind ik toch best hoog voor watercooling of niet???
Ik weet niet of er mensen zijn die weten wat ik fout doe, ik heb mijn watercooling alleen op de cpu zitten met 2 radiatoren lijkt me cooling genoeg? en op mijn moederbord van asus die 2 coolertjes naast de cpu. Weet iemand of er een beter blok is voor op de cpu of wat ik kan doen om hem koeler te krijgen, het is uiteindelijk de bedoeling dat hij overclocked word
Even buiten om
Hopelijk kan iemand me helpen om mijn cpu koeler te krijgen als dit mogelijk is