Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn PDA slaat niet automatisch in wanneer ik deze aansluit via USB. Bij andere mensen zie ik dat het apparaat dan netjes aan gaat en meteen begint te synchroniseren en dat wil ik ook graag. Nu wist een collega van me dat het ergens in te stellen is op de PDA, maar ik kan het via google nergens vinden en hier via zoeken op GoT ook niet.

Heeft iemand een idee waar dit in te stellen is? WM5 draait op de PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Om wat voor PDA gaat het? Lijkt me wel handig om te weten. :)

Ik gok dat het er eentje is, waar we een verzameltopic voor hebben lopen. Gelieve in dat topic je vraag te stellen of hier meer informatie te geven als er geen verzameltopic voor bestaat.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06-2022
kan gesloten worden. Probleem is opgelost. Bleek een instelling van de USB-poort te zijn. Deze stond zo ingesteld dat de computer het USB-apparaat mocht uitschakelen om energie te besparen. Probleem was alleen dat het apparaat überhaupt niet inschakelde door deze instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Ik sluit deze om de reden dat de ts erg onduidelijk is en anders kunnen andere mensen hier ooit is nog een kick aan geven.

Voortaan verwachten we toch wel wat meer eigen inzet van je en een duidelijkere TS!

Dit topic is gesloten.