EK-voetbalpoule maken met dit Excel bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 11.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257784

Topicstarter
Ik heb een mooi Excel-bestand voor een WK-poule, maar deze wil ik graag omzetten voor het EK.
Er staan echter een paar lastige dingen in. Ik denk dat een Excel-expert hier wel raad mee weet.
Wie kan DEZE poule omzetten naar een poule voor het komend EK?

Het liefst voor ongeveer 30 deelnemers. Dat ik als organisator alleen de namen en de voorspellingen handmatig hoef in te voeren.

(het programma voor het EK 2008 is HIER te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:23
Waar loop je vast? Wat zijn precies je problemen die je tegenhouden het zelf te doen (eventueel met wat Google onderzoek ;) )

Welkom op GoT :)

[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 04-04-2008 09:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257784

Topicstarter
Ik wil bijvoorbeeld de landennamen veranderen, maar ik zie dat die verwijzen naar een cel die ik nergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

liethorp, welkom op GoT! :)

We denken, zoals je op het hele forum kunt zien, graag met mensen mee. Maar de focus ligt ten alle tijden op meedenken. Vraag het anders aan iemand die je IRL kent, of beter: ga het zelf omzetten. Je zegt een paar lastige dingen tegen te komen: waag dan 'gewoon' zelf een poging en vraag ons gerichte hulp over een bepaald onderdeel als je vastloopt. Maar een excel-sheet dumpen zodat wij het kunnen omvormen is niet iets waar GoT is voor bedoeld. Ik ga dit topic dus sluiten.

Open gerust een nieuw topic als je zelf aan de slag gaat maar vast loopt :)

Edit: hmm. En toen stond je reply er (zag ik net nog niet). Zie dus mijn laatste zin ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 04-04-2008 09:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dus je vind een bestandje op het internet en nou vraag je weer aan tweakers of ze dat even voor je willen omzetten? DAn ben je beter uit op rent-a-coder oid :)

Anyways, welkom op GoT, maar lees je eerst even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ ?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.