Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxerot
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-09 21:18
hallo allemaal,

Ik heb windows vista 64bit op mijn computer gezet van wegen het 4GB ram probleem. (werkt goed nu)
enige probleem wat ik nu heb is dat ik netjes mijn "Soundmax vista 64bit" driver heb gedownload.
Maar het is zoo gigantisch slecht geluid. heel erg plat net als of je je mobiel muziek laat afspelen en die dan in de wc pot houd.!!:| en ik kan hem ook niet tweake want waar is de soundmax software gebleven??

Iemand een idee hoe ik mijn sound kan tweaken?? het liefst met soundmax software.

Thank! _/-\o_

OPGELOST!!
ik heb AD1988_VISTA_61016180 driver gedownload en alles werkt nu goed (niet supper maar goed)

[ Voor 9% gewijzigd door jxerot op 04-04-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jxerot schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:26:
hallo allemaal,

Ik heb windows vista 64bit op mijn computer gezet van wegen het 4GB ram probleem. (werkt goed nu)
enige probleem wat ik nu heb is dat ik netjes mijn "Soundmax vista 64bit" driver heb gedownload.
Maar het is zoo gigantisch slecht geluid. heel erg plat net als of je je mobiel muziek laat afspelen en die dan in de wc pot houd.!!:| en ik kan hem ook niet tweake want waar is de soundmax software gebleven??

Iemand een idee hoe ik mijn sound kan tweaken?? het liefst met soundmax software.

Thank! _/-\o_

OPGELOST!!
ik heb AD1988_VISTA_61016180 driver gedownload en alles werkt nu goed (niet supper maar goed)
Dat is de reden dat ik nu op Windows X64 zalig muziek zit te luisteren en de driver voor de 64-bit XP versie werkt gesmeerd. Het is gewoon de WDM driver :o ! De beste!
Het hoog is kristalhelder en de bassen zijn rijk. Geen oversturing meer.
Windows X64 SP2 herkent jouw en mijn chip na de instal van SP2 direct.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:59
Ook al is het opgelost, hier de link voor de laatste drivers incl. Soundmax software:
http://www.sonicfocus.com/support.html

Ik heb hem nl. zelf ook voor mijn Asus P5K Deluxe / Windows Vista 64-bit