Gisteren las ik in de Spits dat Dynabyte wat leuke laptop aanbiedingen heeft zaterdag 5 april. Toevallig ben ik voor een vriendin op zoek naar een laptopje dus dit leek me wel interessant. Ik had verwacht dat het ook wel op de website zou staan dus heb de Spits dus niet meegenomen, maar op de website kan ik er niets over terugvinden. Heeft iemand toevallig de Spits van gistren nog ergens liggen?
Deze aanbieding staat ook in de Telegraaf van vandaag. Zag er wel aardig uit, maar je weet toch dat je de winkel binnenloopt met het idee een laptop van die aanbieding te komen en je loopt de zaak uit met een veel duurdere laptop die toevallig net niet in de aanbieding was.
Helaas slecht leesbaar, maar misschien heb je er wat aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Pinobigbird op 04-04-2008 09:46 . Reden: klikbaar gemaakt voor grotere versie ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Tegenwoordig is daar het Shopping Forum voor.
ARME AOW’er
Daar is inderdaad SF voor tegenwoordig. Ik sluit het topic ook gelijk. Dit soort topics die vallen in de categorie "zoekertjes" zijn zowel in SG als in SF niet de bedoeling.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()