Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
In samenwerking met Sagem Mobiles komt de Porsche Design Group met de P9521. De P9521 is niet het nieuwe model van de Porsche 911 of Cayenne, maar wel de allereerste Porsche Design Mobile Phone. Het toestel straalt uit door zijn design en het gebruik van hoogwaardige materialen.

De telefoon is gemaakt uit een brok aluminium, iets wat nog niet eerder is vertoond bij mobiele telefoons. Bij Porsche Design staat, hoe kan het ook anders, het design op nummer een. Ook bij deze gadget is het design dan ook om over naar huis te schrijven. Het kleurgebruik en design benadrukken dan ook het karakter van deze telefoon. Door het scherm wat 180 graden te draaien is, kan het toestel tevens als digitale camera worden gebruikt. De P9521 heeft een video met torch en een 3.2-megapixel camera met flits, autofocus en een digitale zoom. Ook is het mogelijk om muziek af te spelen en is er toegang tot het internet via de EDGE-technologie (Enhanced Data Rates for GSM Evolution)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile1.nl/image/00054/m5article/porsche_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile1.nl/image/00054/m5article/porsche_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile1.nl/image/00054/m5article/porsche_4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile1.nl/image/00054/m5article/porsche_2.jpg

Dat is dus de telefoon die ik als volgende telefoon wil gaan nemen. Ik twijfel echter nog over een aantal punten.
  • Op welke Sagem is de inhoud van dit model gebaseerd? Heeft iemand daar info over?
  • Weet iemand hoe de kwaliteit van de camera is? In de rviews wordt gesproken van redelijk. Maar daar kwam mijn N95 ook perfect uit en die vond ik zwaar bagger.
  • Zijn er mensen die de telefoon live gezien hebben? Hoe voelt hij aan? Is het degelijk of juist niet.
Ook nog op mijn short list staan N95 8GB, HTC Touch Cruise, en de iPhone.
Alleen leert de ervaring dat ik mijn telefoon vooral gebruik voor bellen en sms-en en sporadisch een keer een mailtje op halen en een fototje schieten. Dus GPS, WIFI supercamera etc etc is aan mij niet echt besteed.

MAW is de prijs te verantwoorden voor de P'952? Of is het een heel mooi design met crappy prestaties?

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Prijs is niet te verantwoorden, technologisch gezien is het enige leuke de fingerprint-reader. Verder is het toestel te vergelijken met een Nokia 6500 slide en dus weinig bijzonders. Ander unique sellingpoint is het productieproces. Het toestel is namelijk uit een massief blok alu gefreesd, toestel voelt hierdoor extreem degelijk aan. Van het design moet je dan ook houden maar het is wel echt Porsche Design.

Ik begrijp je shortlist echt niet trouwens. Je zegt dat je belt, smst en af en toe een fotootje maakt. Waarom bestaat je shortlist uit toestellen die onnodig groot en omslachtig werken? Waarom niet gewoon een compact toestel als een Nokia 6500 classic, Nokia 6300, Nokia 7900 Prims of Sony Ericsson W890I?

[ Voor 32% gewijzigd door Ruud op 04-04-2008 09:55 ]

• 911GT2
Nou in principe ben ik helemaal klaar met Nokia. Maar de n95 had ondanks dat hij bij mij zo brak als wat was, wel een paar handige puntjes.

Ik heb ook nog aan de 8800 Arte zitten denken, maar die heeft mijn broertje, en die is het ook net niet voor mij.

Ik ben gewoon niet van de nokia menuutjes.

Ik ben trouwens wel heel tevreden geweest over de w800i die ik ooit had, misschien is een w960i iets voor me. Die 890i vind ik gewoon echt lelijk. Sorry.

Probleem is dat ik een sucker ben voor gadgets, zoals de iPhone, HTC en N95... maar in de realiteit dat gewoon maar drie keer gebruik.

Kijk mijn ideaale telefoon wordt gewoon nog niet gemaakt, als de iPhone met G3 uitgerust zou worden zou het een goede kandidaat zijn, want nu valt hij vooral af vanwege grote in verhouding tot prestaties.
De n95 8GB doet eigenlijk allemaal wat ik wil, incl geneog ruimte voor aardig wat mp3's. Maar ja zoals ik al zei. Nokia interface vind ik echt crap!

Dus ik wilde gewoon terug naar de basis, bellen en sms-en, en een mooi toestel. Deze voldeed daaraan. En zoals mijn nickname en avater wel zal verraden, als er porsche op staat is het al snel goed bij mij. :P

[ Voor 7% gewijzigd door 911GT2 op 04-04-2008 10:22 ]

• Ruud
  • Nu online
Dan zou ik voor de iPhone gaan ;)! Bij The Phonehouse ligt er nog (Porsche P9521) 1 in Noordwijk en 1 in Goes, weet niet of dit in de richting is voor je ;).

Je kunt ook altijd even kijken of ze nog een dummy hebben liggen bij een willekeurige Phonehouse, deze was qua uiterlijk en materiaal gewoon natuurgetrouw.

• LvanD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-03-2024
weet niet waar ik een iphone dummy heb :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

911GT2 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:18:
Nou in principe ben ik helemaal klaar met Nokia. Maar de n95 had ondanks dat hij bij mij zo brak als wat was, wel een paar handige puntjes.

Ik heb ook nog aan de 8800 Arte zitten denken, maar die heeft mijn broertje, en die is het ook net niet voor mij.

Ik ben gewoon niet van de nokia menuutjes.

Ik ben trouwens wel heel tevreden geweest over de w800i die ik ooit had, misschien is een w960i iets voor me. Die 890i vind ik gewoon echt lelijk. Sorry.

Probleem is dat ik een sucker ben voor gadgets, zoals de iPhone, HTC en N95... maar in de realiteit dat gewoon maar drie keer gebruik.

Kijk mijn ideaale telefoon wordt gewoon nog niet gemaakt, als de iPhone met G3 uitgerust zou worden zou het een goede kandidaat zijn, want nu valt hij vooral af vanwege grote in verhouding tot prestaties.
De n95 8GB doet eigenlijk allemaal wat ik wil, incl geneog ruimte voor aardig wat mp3's. Maar ja zoals ik al zei. Nokia interface vind ik echt crap!

Dus ik wilde gewoon terug naar de basis, bellen en sms-en, en een mooi toestel. Deze voldeed daaraan. En zoals mijn nickname en avater wel zal verraden, als er porsche op staat is het al snel goed bij mij. :P
Je weet hopenlijk ook dat de interface die nokia gebruikt op de N95 niet de interface is die op andere telefoons van Nokia word gebruikt( N95 is Symbian S60) op de telefoons met niet een N of een E nummer zit een meer standaard interface die er in mijn ogen nog goed uitziet ook. Ook is die veel makkelijker in omgang.

Ik zou ook eens gaan kijken naar Samsung? en dan niet de symbian toestellen want dan ben je weer terug bij af :+ Stevige toestellen. Beeldschoon design meestal en ook nog eens een gemakkelijk menu.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• 911GT2
Klopt dat weet ik. Maar voor mijn werk heb ik tijdenlang een 6230i gehad. En wat iedereen zo logisch vind vind ik dus totaal onlogisch.

Maar goed ik zal ook eens naar samsung kijken, hoewel ik vind dat je dan weer een 13 in een dozijn toestel hebt...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:45

Wom

911GT2 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:05:
Klopt dat weet ik. Maar voor mijn werk heb ik tijdenlang een 6230i gehad. En wat iedereen zo logisch vind vind ik dus totaal onlogisch.

Maar goed ik zal ook eens naar samsung kijken, hoewel ik vind dat je dan weer een 13 in een dozijn toestel hebt...
LG Viewty niks hoor je? Zie ook topic hier ergens :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• 911GT2

Verwijderd

Pruts toestel joh....heb hem al aangehad. Nix bijzonders. Vind design ook nix. Lijkt wel een aluminium koelkast. Als je voor design gaat en je het de euro's ga dan gewoon lekker voor de sapphire arte of doe helemaal patserig met een vertu.

• 911GT2
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:23:
Pruts toestel joh....heb hem al aangehad. Nix bijzonders. Vind design ook nix. Lijkt wel een aluminium koelkast. Als je voor design gaat en je het de euro's ga dan gewoon lekker voor de sapphire arte of doe helemaal patserig met een vertu.
Ik vind de Arte dus helemaal niks. En ja dat het design voor ieders smaak verschillend is... Ik vind het juist mooi!

• Ruud
  • Nu online
LvanD schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:49:
weet niet waar ik een iphone dummy heb :P
Woeps, ging over de Porsche ;)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik vind die Porsche design niet goed, ten eerste een autolader is niet te krijgen. Dit vind ik normaal niet zon probleem, alleen die batterij is snel genoeg leeg.
Bluetooth functie slaat vaak genoeg op tilt, dit is dan nog met een parrot, met een bluetooth radio werkt het al helemaal slecht.
Ik heb een radio van kenwood en pioneer getest met die bluetooth functie, pioneer was grootste drama, geen geluid doorverbinden naar de radio etc.., kenwood deed het aardig, maar die had af en toe dat hij niet automatisch wilde verbinden. We hebben er 2 in huis, die porsche design's dan, omdat we ze zo mooi vonden hebben we ze gekocht (en omdat we allebei een porsche hebben, alleen is dat wel een stomme reden ik weet het :P), maar dat waren de slechtste 2400 euro die ik en mijn pa besteed hebben.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• 911GT2
Geen interesse om ze van de hand te doen dan?

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

911GT2 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:03:
Geen interesse om ze van de hand te doen dan?
Me pa heeft hem voorlopig nog even nodig, totdat hij weer een nieuwe mobiel kan vinden, die wel werkt. Ik hou hem denk ik als reserve telefoon, want bellen is het enige wat ie wel doet :P. Maar goed voor een goede prijs is er misschien wel een uitzondering te maken,

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Pagina: 1