Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een PDA tot max. € 750,-. Hij moet aan de volgende eisen voldoen:

- Minimaal 640x480 schermresolutie! (BELANGRIJKSTE want is voor werk, Remote Desktop Mobile in combinatie met onze terminal server en eigen software vereist dit)

- mogelijkheid om extern toetsenbord erop aan te sluiten OF ingebouwd/uitschuifbaar toetsenbord

- HSDPA voorbereid (uiteraard ook UMTS mogelijk)

- camera (hoeft niet supergoed te zijn)

- kunnen bellen

- mogelijkheid om TomTom te installeren (interne GPS is NIET per se noodzakelijk)

Ik heb inmiddels de Toshiba G900 gehad maar deze gaf teveel problemen en heb deze teruggebracht. Mijn oog is nu gevallen op de E-Ten X800. Echter, bij PDA-shop zeggen ze dat hier geen extern toetsenbord op zou kunnen. De HTC X7500 vind m n baas iets te duur. Er zijn ZAT pda's maar vooral punt 1 doet 9 van de 10 x de strop om voor mij.

Iemand tips?

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 12:04
HTC TyTn II?

Verwijderd

Topicstarter
helaas, te lage resolutie

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Onderbouwing? Zomaar wat roepen heeft niemand wat aan natuurlijk. Verder heeft de TyTn II geen 640x480 resolutie. Aangezien dit het belangrijkste is voor de topicstarter, lijkt mij de TyTN II niet bepaald een goede optie.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:32
De E-ten M800 met een slide toetsenbord.. verder zijn de specificaties ongeveer hetzelfde als de X800

http://kieskeurig.nl/prod...1E9B1C12573EA0078DD61.htm

[ Voor 91% gewijzigd door rscheper op 04-04-2008 09:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
nog meer suggesties? Vind E-Ten een beetje eng om te nemen vanwege de vele slechte berichten.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:40

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Is weet zo niet de types, maar Siemens heeft een groot aantal 640x480 PDA's

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:32
Fujitsu-Siemens heeft als telefoon alleen de Pocket Loox T830, welke ik geen prijzen van kan vinden, en hij heeft een te kleine resolutie. Als PDA bijv. de N560, welke wel GPS en een goede resolutie heeft, maar geen camera en ook geen mogelijkheid om te bellen.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:40

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ow, oke. Ik had me er niet in verdiept. Ik wist alleen van de 640x480 dingen toen ik zelf op zoek was naar een nieuwe PDA. (Ik had de belfunctie niet perse nodig).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het aanschaffen van een nieuwe PDA is iets heel persoonlijks. De een wil een PDA met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.
Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar sites zoals GSMarena of NieuweMobiel.

Op het moment dat er een paar toestellen zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen PSGG het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.