Toon posts:

[iTunes 7] In iTunes verschijnen alle nummers niet het album

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via de iTunes shop het ik een album gekocht maar dit album verschijnt bij mij in iTunes 7 niet als een album maar als losse nummers. Zo krijg ik dus in coverflow 25x de zelfde afbeeldingen te zien. Hoe kan ik dit verhelpen??

Ik draai iTunes voor zover nog op Windows XP, mij iMac is onderweg :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Alle nummers selecteren, rechtermuisknop => info en dan 'aaneensluitend album' afvinken en bevestigen.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Arne schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:54:
Alle nummers selecteren, rechtermuisknop => info en dan 'aaneensluitend album' afvinken en bevestigen.
Deze optie heb ik gelijk geprobeerd maar functioneert niet :|. Heb je misschien een andere oplossing. Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
Alle nummers selecteren. Dan met de rechtermuisknop klikken en dan Info bewerken selecteren. Dan moet je de album naam één keer goed invoeren en als het goed is, pakt hij hem dan als 1 album.

Ik heb dit redelijk vaak gehad. Meestal is het dan net het verschil tussen Bring you home en Bring You Home waar je vrij snel over heen leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 10:01
In itunes bij elk los nummer in de info, tabblad info, 'Deel van verzameling' aanvinken. Werkt in ieder geval bij verzamel cd's met diverse artiesten.