Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fritzbox callthrough

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,heb sinds enige tijd een Fritzbox 7140.Alles werkt prima, maar ik krijg mij callthrough niet aan de praat....Heb mijn :

call through enabled : fixed line network

authorization : pin code

by the number of the caling party : mijn gsm-nummer

divering call : internet number

Krijg echter geen signaal te horen, wanneer ik met mijn gsm naar mijn vast nummer bel, gaat de telefoon gewoon over, meer niet. Help alles gevolgd zoals op "helpsite" staat.Kontakt opgenomen met avm, die konden mijn niet helpen, ze stuurden wel een mail met hetzelfde als op de helpsite van mij Fritzbox.... Iemand met goede raad????

Thx,

Johny

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Heb je ISDN? Ik heb nu geen tijd om het na te kijken maar ik dacht dat het alleen werkte met isdn-telefoons.

Verwijderd

Topicstarter
Nee,geen isdn,dan zou misschien daar het probleem kunnen liggen.Ik weet dat ik dat signaal dat voor de pin moet komen ooit gehad heb, als ik bijvoorbeeld 00324xxxxxxxxpin0032xxxxxxxx, maar wat je dan ook deed, hij bleef bij de eerste telefoon rinkelen. Ik weet dat dat niet de juiste methode was, maar je probeert vanalles. Als ik hetzelfde doe, hoor ik dat signaal niet meer. In ieder geval bedankt voor de reply.

• AtRi
  • Nu online
Ik heb nog 'ns gekeken, ik geloof dat het toch gewoon zou moeten kunnen.
Voor de duidelijkheid: je belt niet via internet? dwz je gebruikt nog steeds de kpn om gebeld te worden.
Zoniet dan moet je je "internet nummer" invoeren en niet "fixed line network".

Verwijderd

Topicstarter
Ja,ik gebruik nog steeds Belgacom (Belgie) om gebeld te kunnen worden.Ik heb de fritzbox es uitgetrokken.Niks.Ik zal em es resetten.Als je naar avm belt, wordt je ook niet veel wijzer, dus maar blijven proberen zeker.In ieder geval bedankt voor de reactie, ik hou je op de hoogte.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 10:10 ]

• voipbeller
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:07:
Ja,ik gebruik nog steeds Belgacom (Belgie) om gebeld te kunnen worden.Ik heb de fritzbox es uitgetrokken.Niks.Ik zal em es resetten.Als je naar avm belt, wordt je ook niet veel wijzer, dus maar blijven proberen zeker.In ieder geval bedankt voor de reactie, ik hou je op de hoogte.
Ja, als je op de vaste lijn inbelt, is de lijn 'bezet'. Je kan dan niet op de vaste lijn uitbellen.
Callthrough via een VOIP account gaat wél (of via een isdn-2 verbinding, maar die heb jij kennelijk niet).

Zo doe ik het ook op een fritz!box 7170 >:)

• AtRi
  • Nu online
voipbeller schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:23:
[...]

Ja, als je op de vaste lijn inbelt, is de lijn 'bezet'. Je kan dan niet op de vaste lijn uitbellen.
Tuurlijk duuhhh, 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de nieuwe reply's, maar ik bel dus bel degelijk met mijn gsm naar mijn vast toestel (anders is het bezet natuurlijk), maar toch krijg het niet voor elkaar. Ik hoor nooit de toon om mijn pincode in te voeren, hij blijft gewoon rinkelen(gewone toon,niet de bezettoon).Ergens zal ik iets mis hebben gedaan met de instellingen, hoewel ik kontakt heb gehad met mijn Fritzbox-verkoper.......spijtig eh :-((((

Verwijderd

voipbeller schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:23:
[...]

Callthrough via een VOIP account gaat wél (of via een isdn-2 verbinding, maar die heb jij kennelijk niet).

Zo doe ik het ook op een fritz!box 7170 >:)
Ik heb momenteel internet + bellen van xs4all. Als ik in de fritz!box 7170 mijn VOIP account activeer krijgt dit nummer een selection nummer mee, dit moet ik voor het nummer draaien wat ik wil bellen. Is het op de een of andere manier mogelijk om te bellen zonder eerst deze code in te toeten? want de nummers in mijn telefoonboek zal ik anders allemaal moeten aanpassen :?

Mijn 2e vraag: Is het mogelijk om een DECT telefoon aan te sluiten op de fritz!box 7170?

Ik hoop dat je mij in de goede richting kunt sturen

Bij voorbaat dank

Remco_W

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 16:06 ]

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 00:25
Bij telephony>dialing rules kun je allerlei dingen instellen, waarschijnlijk kun je daar wel vinden wat je nodig hebt. Gebruik zelf 3 voip-providers met dialing rules, gaat prima.

DECT is gewoon een telefoon als alle andere - prikken en klaar.
Tenzij je de fritz als basisstation wilt gebruiken, daarvoor zul je moeten wachten op de internationale 7270 - die mag snel komen wat mij betreft (heeft ook WiFi-N)

• OrakelJos
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:51:
[...]

Ik heb momenteel internet + bellen van xs4all. Als ik in de fritz!box 7170 mijn VOIP account activeer krijgt dit nummer een selection nummer mee, dit moet ik voor het nummer draaien wat ik wil bellen. Is het op de een of andere manier mogelijk om te bellen zonder eerst deze code in te toeten? want de nummers in mijn telefoonboek zal ik anders allemaal moeten aanpassen :?

Mijn 2e vraag: Is het mogelijk om een DECT telefoon aan te sluiten op de fritz!box 7170?

Ik hoop dat je mij in de goede richting kunt sturen

Bij voorbaat dank

Remco_W
Als je het internet(VoIP)nummer hetzelfde nummer geeft als je vaste nummer zal de Fritz!Box automatisch het VoIP nummer gebruiken om uit te bellen. Lees de gebruiksaanwijzing nog eens door! Het is absoluut niet nodig om met prefixen te werken.

Verwijderd

Ik heb de laatste firmware xxx.067.
Ik heb net de "call-through" functie van mijn fritzbox 7170 getest...gaat hartstikke goed...alleen ik moet eindigen het gesprek met "##" om het gesprek helemaal te resetten...anders...blijft mijn fixed line nummer open...
ik gebruik de call-through funktie alsvolgt:
  1. zo vanuit mijn mobiel bel ik mijn fixed line nr. ..bijv. 06xxxxxxxxx -> 070xxxxxxx
  2. toets pincode...xxxx (pincode)
  3. toets 0 om door te verbinden naar buitenlandse nummer via voip (volgens dialing rules)
  4. toets buitenlandse nummer in..00xxxxxxxxx
  5. eindig het gesprek met ##
Pagina: 1