Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WordPress NL

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Velen van jullie zullen de blogsoftware WordPress wel kennen. Sinds een jaar ben ik bezig met het ontwikkelen van een Nederlandstalige WordPress versie. Helaas heb ik zelf te weinig tijd om al het werk te doen (zoals het bewerken van de vertaling per nieuwe release).

Zijn er mensen op dit forum met WordPress ervaring die zich (vrijwillig) af en toe willen in zetten voor WordPress NL?

Na de release van WordPress NL 2.3 is er niet veel aan de Nederlandstalige editie gedaan, maar dit moet veranderen, aangezien tienduizenden mensen per maand nl.wordpress.net bezoeken. Momenteel is er geen Nederlandse versie te downloaden tot dat de nieuwste versie is vertaald (2.5).

Mijn doel is om samen met andere Nederlandstalige gebruikers WordPress voor een groter publiek beschikbaar te maken.

NB. WordPress is echt onderdeel van WordPress.org, maar zit nog in een beta fase!

Mail: *spam*

Ik hoop reacties!

[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 03-04-2008 21:46 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zoals je in Het algemeen beleid #spam kunt lezen is het hier niet echt de bedoeling om mensen te werven. Er zijn sites die veel beter geschikt zijn voor dat doeleinde. ;) Ik stel voor dat je in je voorkeuren de mogelijkheid tot het ontvangen van berichten (DM's) aanzet, zodat mensen je alsnog kunnen bereiken. Elke verdere vorm van werving zul je buiten GoT om moeten doen. Wat wel eventueel zou kunnen, is een advertentie plaatsen op jobs.tweakers.net. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.