Hebben jullie ervaring met freelance websites? Ik ben op zoek naar wat klusjes omdat ik m'n portfolio wil opkrikken. Ik zou graag willen weten met welke sites jullie goede ervaringen hebben. Ik werk als front end webdeveloper, en maak het soort werk dat ik zoek niet te specifiek omdat ik vrees dat ik anders de policy hier niet naleef...
Ervaring niet met dergelijke websites,
ik pimp mn CV op met afronden van projecten (wat mijn concrete bijdrage is geweest),
mijn softskills (vaardigheden, altijd handig bij conflicten, etc.), en doorgroei in volgen van studies (al dan niet ICT gerelateerd).
ik pimp mn CV op met afronden van projecten (wat mijn concrete bijdrage is geweest),
mijn softskills (vaardigheden, altijd handig bij conflicten, etc.), en doorgroei in volgen van studies (al dan niet ICT gerelateerd).
[ Voor 93% gewijzigd door NielsTn op 03-04-2008 21:30 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
De enige waar ik van een kennis een goede ervaring van heb gehoord is http://sourceforge.net/services/buy/index.php (let wel deze kennis woont niet in NL - dus geen idee of dat nog uitmaakt kwa opdrachtgevers/connecties etc. etc.). Lijkt me opzich dat er wel zulke sites ook voor NL bodem moeten zijn. Wat heb je zelf al gevonden?
Voor kleine klusjes kan je altijd nog een oproepje plaatsen in het lokale krantje of bij de super een briefje ophangen. Dan tref je vaak juist die 'kleine' klusjes.
Voor kleine klusjes kan je altijd nog een oproepje plaatsen in het lokale krantje of bij de super een briefje ophangen. Dan tref je vaak juist die 'kleine' klusjes.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Wat je ook zou kunnen doen is wat rondsurfen op internet tot je een website van een bedrijf tegenkomt die echt heel brak is, en dan een mailtje sturen met het aanbod er iets aan te doen. Je zou dan een offerte kunnen meesturen.
[ Voor 3% gewijzigd door marcieking op 03-04-2008 22:07 ]
Verwijderd
Een idee waar iemand anders op dit forum mee kwam (ben vergeten wie) was om aan te bieden gratis een betere site te maken. Hiermee kan je dan je portfolio vullen, zelf meer ervaring opdoen, vervolgopdrachten wel in rekening brengen en wellicht zelfs via netwerk connecties van de klant andere klanten binnen halen. Ik vond het wel een slim idee voor een startermarcieking schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:06:
Wat je ook zou kunnen doen is wat rondsurfen op internet tot je een website van een bedrijf tegenkomt die echt heel brak is, en dan een mailtje sturen met het aanbod er iets aan te doen. Je zou dan een offerte kunnen meesturen.
Klopt, mijn eerste klanten waren lokale kerken. Ik begon zelf bij een samenwerkingsverband (Raad van Kerken), en er kon er daar nog een receptie + presentatie aan vastplakken; dat ging hardmarcieking schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:06:
Het grootste gevaar is dat die relaties vervolgens ook verwachten dat het bijna gratis kan
EDIT: (relaties > portfolio*10000) IMHO: mijn 'netwerk' levert velen malen meer op dan mijn online portfolio
[ Voor 10% gewijzigd door Muscrerior op 04-04-2008 00:15 . Reden: typos ]
Verwijderd
Ik ben begonnen op www.codingforums.com
Daar kan je genoeg oproepen plaatsen, en de je kan er leuk aan bijverdienen als je voor iemand een website in elkaar flanst. Hoop lui die daar ook met ervaring & kennis rondlopen
Suc6.
http://www.scriptlance.com is een van de betere. Altijd voldoende aanbod van opdrachten en programmeurs, zeker voor webdevelopers.
Klopt, mensen hechten veel waarden aan mond tot mond reclame, "ik ken iemand die goed bevalt" is enorm belangrijk. Of het dan w3c compliant is zal die mensen een worst wezenMuscrerior schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:12:
[...]
EDIT: (relaties > portfolio*10000) IMHO: mijn 'netwerk' levert velen malen meer op dan mijn online portfolio
Pagina: 1