Toon posts:

pw shopreview spreekt zichzelf tegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/shopreview/5459/muizenshop-punt-nl.html

Wel bij verzending 100%

maar dan bij aftersales zeggen dat deze juist niet goed was ( conform belofte in die shop) en ook nog eens dat aftersales dus beantwoording van mail nog niet heeft plaatsgevonden maar geen beoordeling ingevuld enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Deze specifieke reactie bedoel je? http://tweakers.net/shopr...nt-nl.html?Page=1#r_63565

[ Voor 5% gewijzigd door job op 03-04-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA daar verzending in commentaar niet met beloofde in de shop overeenkomt enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
-O-
Die beoordeling bij aftersales heb ik gisteren weggehaald maar Fallen Angel heeft deze dus gewoon weer terug geplaatst. In ieder geval, ik heb de beoordeling weer weggehaald aangezien ie geen aftersales-ervaring heeft.

Mocht je nog ooit een foute beoordeling/review tegenkomen, meld het dan aub in [ShS] Meldingen - deel 4

Nu in ieder geval bedankt voor de melding. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok verder in ander forum maar de link stond toch echt naar deze ?

Bij FAQ krijg ik bij vragen over shop reviews een link direct naar hier? ;)

Verwijderd in "[ShS] Meldingen - deel 4"

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dat de link in de FAQ niet rechtstreeks naar [ShS] Meldingen - deel 4 verwijst komt doordat het anders bij ieder nieuw "ShS-meldingen"-topic in de FAQ weer aangepast moet worden. Vandaar de link rechtstreeks naar het "hoofd"-subforum Pricewatch in plaats van een directe link naar een bepaald topic. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het was weer terugveranderd, ik heb hem maar even gemaild en de hele review weggehaald; als hij moeilijk wil doen, mag hij eerst even de discussie aangaan.
Wellicht klopt het mailadres in het profiel niet, dus even een DM gestuurd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 10:20 ]

Pagina: 1