Toon posts:

MSN schakelt keer op keer terug naar oude Hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste weet ik niet of ik dit in het juiste subfora heb gezet, maar ik heb hier een probleem.

Ik heb hier een PC op Windows XP Home draaien met IE7. De MSN versie die gebruikt word is de allernieuwste.

Het probleem is nu, waneer ik via MSN op de e-mail knop druk krijg ik de oude klassieke hotmail interface. Ik druk dus op "overstappen op Windows Live" en ik krijg de nieuwe interface, alles lijkt weer in orde. Nu doe ik mijn broswer uit, klik ik opnieuw op de e-mail button en de oude hotmail skin is terug.

Dit probleem speelt niet op wanneer ik inlog via www.hotmail.nl, dus het moet aan MSN liggen lijkt me. Ik heb hierop alles verwijderd wat met MSN te maken had en MSN zelf opnieuw geinstalleerd, en het lijkt niet te helpen. Er word ook geen gebruik gemaakt van addons zoals MSN Plus.

Iemand die me verder zou kunen helpen?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

edit: net op een andere PC geprobeerd en draag krijg ik dit tezien
Service Unavailable - DNS failure
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #11.12564350.1207318679.b303a71
Het ligt niet alleen aan die MSN dus :? Want op een andere PC waar alles wel normaal is, doet hij het helemaal niet.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 16:19 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik gok dat het gewoon een bug is in MSN. Wellicht moet je ff zoeken op internet of het vaker voorkomt en anders hotmail c.q microsoft mailen.

En foei, het is nog geen 24 uur geleden geweest :+ :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

bijna mijn eigen topic :')

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zie:
Notna schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:16:
Ik gok dat het gewoon een bug is in MSN. Wellicht moet je ff zoeken op internet of het vaker voorkomt en anders hotmail c.q microsoft mailen.
....
Zelf al gezocht of gemailed?

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1