SB
Ik zou em inruilen en voor een CUSL2-C van Asus gaan. Dit is echt een goed bord.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
P3C-E .. staat die C niet voor Camino a.k.a. i820
. Dat bord gebruikt RDRAM (Rambus) en das nogal prijzig. Mocht je de CPU kunnen omruilen (zonder al te veel bij te betalen of nog beter, niets
) dan zou ik dat doen. Anders is de P3V4X een heel aardig bordje. Abit heeft ook een i815 Slot1 bord (enige model dat bestaat volgens mij) .. ik weet niet of dat in NL te krijgen is maar anders is dat natuurlijk een goeie keus.
De P3C-E heeft RDRAM nodig, dat kankerdure rambusgeheugen waarvan je bak niks sneller loopt, dat lijkt mij geen optie. De ander heeft een ViA chipset, weet dat (ben er niet zo weg van). Als je de P3 kan ruilen, vooral doen en een Asus met i815 chipset kopen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Bedankt voor zover maar even niet gelet op de prijs van rambus, draait het
verder wel goed, i820 + rambus?
Ik kan de processor niet ruilen dus dan
verkoop ik hem wel en koop desnoods fcpga maar als die 820
zonder die dimm bridge verder goed draait en snel is dan doe ik dat liever dan die p3v4x,
een prima bord hoor maar dan ga ik van 100fsb
naar 133 en ik ben bang dat dat verder weinig zal schelen.
Ik loop al een half jaar met dit probleem maar wil nu echt gewoon es wat anders.

ps Bomberman welk abit bord is dat, slot1 + 815 ?? Ik heb alleen de WB6 kunnen vinden
en die is met de 810 chipset helaas.....
verder wel goed, i820 + rambus?
Ik kan de processor niet ruilen dus dan
verkoop ik hem wel en koop desnoods fcpga maar als die 820
zonder die dimm bridge verder goed draait en snel is dan doe ik dat liever dan die p3v4x,
een prima bord hoor maar dan ga ik van 100fsb
naar 133 en ik ben bang dat dat verder weinig zal schelen.
Ik loop al een half jaar met dit probleem maar wil nu echt gewoon es wat anders.
ps Bomberman welk abit bord is dat, slot1 + 815 ?? Ik heb alleen de WB6 kunnen vinden
en die is met de 810 chipset helaas.....
SB