[V&A] Reactie verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:22
Beste modjes,

Ik wilde een medetweaker feedback geven, echter ik wist zijn tweak naam niet zeker, maar ik naam aan dezelfde als zijn mailadres.

Echter dit bleek dus een oud inactief account van hem te zijn.
Hier gaat het om, zou deze feedback wegkunnen?
http://tweakers.net/aanbod/userstats/232109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Sure, niet dat dat veel uitmaakt bij een inactive account :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Thank you!

Overigens, is het een probleem dat er inactieve accounts rondzwerven? Want ik heb er zelf ook nog eentje. Indien nodig mag die best verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Gewoonlijk worden die gebanned, omdat users maar één account mogen hebben en om er voor te zorgen dat er users deze accounts niet gebruiken om te gaan irriteren. In jouw geval is het volgens mij al geregeld door een andere mod.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Het gaat om dit account, deze mag van mij ook helemaal verwijdert worden, zodat deze ook niet meer in de search te vinden is.
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Accounts worden gewoonlijk nooit verwijderd om geen gaten in discussies te krijgen, maar als je het erg belangrijk vindt kan ik wel even navragen of er een nickchange aangehangen kan worden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Kixtart schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:54:
Accounts worden gewoonlijk nooit verwijderd om geen gaten in discussies te krijgen, maar als je het erg belangrijk vindt kan ik wel even navragen of er een nickchange aangehangen kan worden.
Ik dacht dat het een voordeel was voor jullie, maar als er veel moeite voor gedaan moet worden, dan zou ik zeggen laat het maar zoals het is.
Pagina: 1