Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het mogelijk om de Windows Sidebar voor Vista op XP te installeren.

Ik heb alleen een probleem. Als ik de gadget 'Applauncher' toe wil voegen en sidebar opnieuw opstart, crasht de balk! Bij andere gadgets die ik toevoeg gebeurd dit niet.

Heeft iemand anders dit opgelost? Heb hier geen andere topics van kunnen vinden in de search.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Nu online
Niemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is die specifieke gadget wel geschikt voor XP?
Als ik namelijk de .js files zo bekijk worden er een aantal systeempaden aangesproken, kan best zijn dat die anders zijn onder XP waardoor het niet werkt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Nu online
Heb nog wat lopen zoeken. Het schijnt aan VAIO te liggen ofzo. Ikzelf heb build 1 en je zou build 2 moeten hebben oid. Echter kan ik VAIO niet van mijn pc afgooien, omdat deze met de sidebar automatisch geinstalleerd wordt bij mij. Ook als ik de sidebar er met VAIO helemaal af gooi en VAIO build 2 probeer te installeren, zegt hij alsnog dat er nog een eerdere versie geinstaleerd staat van VAIO. Ook had ik iets gelezen over Alky oid, een vervanger voor VAIO? Ik wordt er allemaal niet echt wijzer uit.