Toon posts:

Programma om performance 2 laptops te vergelijken.

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
Gasten,

Ik weet niet of ik hier moet zijn met dit topic. Ik heb net een nieuwe dell M4300 4gb etc... supermachien ( ben dell fanboy ) en een maat van me heeft net een HP 8510w 4GB gekocht ( hij is HP fanboy :-) ). Nu willen we is zien welk van beide pc's het beste presteert onder zware omstandigheden ( bv 5 vmware sessies open, video bewerken, etc... dus zwaar multitasken ). Zijn er programma's die de performance kunnen laten toennemen en dan een score of zoiets toekennen ?
Perforemancetest ( http://www.passmark.com/download/pt_download.htm ) zou doen wat ik wil maar dat is betalend, ik zoek een gratis tooltje / programma.

Bedankt.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
3dmark?

edit: die is gewoon gratis hoor. Volgens mij heb je dan wel een trail maar dat werkt perfect.......

lees ook de volgende reacties.

[ Voor 103% gewijzigd door dewil1990 op 03-04-2008 20:21 ]

Verwijderd

Is niet gratis, maar men kent de minder legale wegen.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 11:47
De trial is prima zat.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10
3dmark is gewoon gratis hoor :S alleen sommige features heb je pro versie voor nodig.
Pcmark en sisoft sandra lijken mij goede programma's om de performance te testen, 3dmark is voornamelijk videokaart testen.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
PCmark05 is hetgeen wat je zoekt, dat bekijkt alle onderdelen en niet alleen de videokaart.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
pcmark05 doet inderdaad wat ik wil. Hartelijk bedankt gasten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is een erg loze actie. "Snelheid" is alleen relevant *IN* iets. Als je gamer bent, meet het in een game. Ben je een devver, meet het in een compile. Doe je aan films transcrypten? Meet het daar dan mee. Modelleer je dingen? Doe een render.

Heb je geen benul waar je mee bezig bent en wil je alleen kijken wie het verst kan pissen? Dan zou ik een paar liter bier nuttiger vinden dan dit.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.