Ola,
Ik wil toch maar een losse geluidskaart kopen, omdat ik de ruis van die m'n onboard geluidskaart veroorzaakt niet weg krijg. Het wordt een Creative Audigy SE omdat die A: betaalbaar is en B: goed verkrijgbaar.
Voordat ik hem ga kopen heb ik één uberbelangrijke vraag
Namelijk of je kan instellen dat de kaart een stereo signaal stuurt naar meerdere outputs. Ik heb een PC speaker setje en een amp met 2 speakers, en die moeten beiden gewoon normaal stereo gaan ontvangen. Ik luister vooral muziek dus wil geen vage upmixerij naar neppe 3D
Maar ik wil soms ook maar met 1 van de 2 setjes kunnen luisteren omdat die versterker + speakers een beetje meer kabaal maken dan mn PC speakertjes.
Met mijn huidige onboard (realtek HD audio op basis van ALC 883 chippy) kaartje heeft drivers waarbij je dat "gewoon" kan instellen en die functionaliteit wil ik niet verliezen
Iemand die me kan vertellen of dit mogelijk is?
Ik wil toch maar een losse geluidskaart kopen, omdat ik de ruis van die m'n onboard geluidskaart veroorzaakt niet weg krijg. Het wordt een Creative Audigy SE omdat die A: betaalbaar is en B: goed verkrijgbaar.
Voordat ik hem ga kopen heb ik één uberbelangrijke vraag
Met mijn huidige onboard (realtek HD audio op basis van ALC 883 chippy) kaartje heeft drivers waarbij je dat "gewoon" kan instellen en die functionaliteit wil ik niet verliezen
Iemand die me kan vertellen of dit mogelijk is?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:57 ]