Aanschaf 17" laptop inc. full HD + HDMI

Pagina: 1
Acties:

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09-2025
Beste menschen,

Zoals de topictitel al vermeldt, ben ik op zoek naar een degelijke nieuwe 17 inch laptop, inclusief een full hd WUXGA-breedbeeldscherm (1.920 x 1.200) met een HDMI of DVI aansluiting.

Aangezien ik enkele jaren geleden een Dell Inspiron 9400 heb aangeschaft ben ik simpelweg verslaafd geraakt aan de hoge resolutie, dit is dus oa een must.
Verder ben ik sinds kort in het bezit van de Samsung LE40-M86BD, HD materiaal vanaf mijn laptop streamen via een DVI danwel HDMI aansluiting is eveneens een vereiste.

Nou heb ik stad, land en internet afgezocht, maar ik heb tot nu toe slechts één laptop gevonden die aan mijn eisen voldoet. De Acer Aspire 7720G-602G50MN.

Ik wil echter een kwalitatief goede laptop (denk aan Dell, HP, Toshiba, Lenovo), en een laptop die er mooi uit ziet. De bovengenoemde Acer is precies wat ik zoek, het uiterlijk van de laptop vind ik echter afschuwelijk.

Mijn budget ligt zo rond de 1000 a 1100 euro.
Ik gebruik de laptop voornamelijk om te internetten, tekstverwerken, Usenet, films kijken (HD-streamen), en op een blauwe maandag een spelletje spelen (denk aan Unreal Tournament/Warcraft 1/2). De grafische kaart hoeft dus geen monster te zijn, als hij maar een HDMI/DVI aansluiting heeft.

Dus kortom: Wie kan mij helpen aan een 17 inch laptop, inclusief een full hd WUXGA-breedbeeldscherm (1.920 x 1.200) mét een HDMI of DVI aansluiting!

Thanx in advance!

Groetjes,

Maarten!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-01 21:57
Iets als dit? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar naar het schijnt (nieuwsberichten) zou de prijs nogal meevallen.

• Norbertus
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01 19:59
Nikolas schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:19:
Iets als dit? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar naar het schijnt (nieuwsberichten) zou de prijs nogal meevallen.
Daar heb je idd gelijk in. Zowel de 16" als de 18" versies van deze laptops worden met een 16:9 full hd scherm (1920x1080) geleverd. Het is inderdaad even afwachten wat de prijzen worden.

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09-2025
Aah! Bedankt voor de reacties! Even doorspitten die handel!
Ik ben in eerste instantie niet echt een fan van Acer, maar dit is op het eerste oog wel iets wat qua specs precies bij mij past.
In ieder geval nogmaals bedankt!
Iemand anders nog een idee/suggestie van een ander merk?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43
maart1985 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:42:
Aah! Bedankt voor de reacties! Even doorspitten die handel!
Ik ben in eerste instantie niet echt een fan van Acer, maar dit is op het eerste oog wel iets wat qua specs precies bij mij past.
In ieder geval nogmaals bedankt!
Iemand anders nog een idee/suggestie van een ander merk?
In eerste instance ik ook niet , van de specs wel maar de spullen die ze gebruiken niet

Andere merken ? Dell XPS dat is pas een notebook en naturljik ook wat duurder maar er is genoeg in deze wereld te krijgen tegenwoordig wat kan wat jij wil :)

Toshiba
Acer
Dell
Zelfbouw notebooks XXOD / Compall / Zepto
Apple

Noem maar iets

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-01 08:07
De toshiba Qosmio G30 serie is ook met hd scherm. Deze zijn al wat ouder geloof ik maar dan zullen ze vlugger in je budget passen...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Pagina: 1