Hallo,
Ik ben bezig met een simpel online telefoonboek voor ons bedrijf, nu loop ik hier tegen een klein probleempje aan..
Na het zoeken op een naam geschreven als bijv.: pietje geeft hij geen resultaten weer.
Na het zoeken op een naam geschreven als bijv.: Pietje geeft hij wel resultaten weer.
alle variabelen worden met behulp van $_GET uit de URL 'gevist'.
Er draait een Oracle database achter en PHP 5.2.5 is geinstalleerd
Wat ik op internet heb gevonden is UPPER() en LOWER() maar in de database staat het overal als Pietje, heb natuurlijk weinig zin om 500+ records aan te passen :P:)
MvG,
Robert
Ik ben bezig met een simpel online telefoonboek voor ons bedrijf, nu loop ik hier tegen een klein probleempje aan..
Na het zoeken op een naam geschreven als bijv.: pietje geeft hij geen resultaten weer.
Na het zoeken op een naam geschreven als bijv.: Pietje geeft hij wel resultaten weer.
code:
1
| $query = "SELECT * FROM tblTELNUM Where TELEFOON='".$tel."' OR MOBIEL='".$mob."' OR LOKATIE='".$afd."' OR VOORNAAM='".$zst."' OR ACHTERNAAM ='".$zst."'"; |
alle variabelen worden met behulp van $_GET uit de URL 'gevist'.
Er draait een Oracle database achter en PHP 5.2.5 is geinstalleerd
Wat ik op internet heb gevonden is UPPER() en LOWER() maar in de database staat het overal als Pietje, heb natuurlijk weinig zin om 500+ records aan te passen :P:)
MvG,
Robert