User in Microsoft nieuwsberichten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:04
De user Grijze staaf loopt constant reacties te geven over Microsoft die in mijn ogen niet kunnen.

Zie ook (oa) de volgende reacties:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2501688
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2480068

Misschien is het niet heel erg slecht, maar hij blijft constant negatief zonder constructief te worden. Ik dacht dat dit daarom het melden wel waard zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 22:37
Zo zijn er helaas wel meer.

[Verwijderde gebruiker] neemt bijvoorbeeld ook geen blad voor de mond

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 03-04-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedankt voor het melden, ik zal het even bekijken. Zijn in elk geval niet echt gewenste reacties (met name de eerste).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Grijze Staaf plaatst alleen maar dit soort berichten, check zijn history maar eens. Ik durf rustig te stellen dat 99 van de 100 van zijn reacties per definitie op de -1 thuishoren. Een reactiescore van -63 (gemiddeld -0.3) over 237 reacties zegt genoeg.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

💀 too old to die young

Tja, voor dergelijke bashers is de -1 goed.

Zolang het bij dit soort bashen blijft is er geen reden om meer te doen dan -1 modereren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
wildhagen schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:46:
Grijze Staaf plaatst alleen maar dit soort berichten, check zijn history maar eens. Ik durf rustig te stellen dat 99 van de 100 van zijn reacties per definitie op de -1 thuishoren. Een reactiescore van -63 (gemiddeld -0.3) over 237 reacties zegt genoeg.
Maakt het uit dat je dan -1 heb? Of zo'n slecht reactiescore waar sommige mensen schijt aan hebben. Laat die gast lekker, jij hebt er toch geen last van. Wordt toch naar beneden gemod.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

xzaz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:45:
[...]

Maakt het uit dat je dan -1 heb? Of zo'n slecht reactiescore waar sommige mensen schijt aan hebben. Laat die gast lekker, jij hebt er toch geen last van. Wordt toch naar beneden gemod.
Nee, het is zeker niet een doorslaggevende factor, maar het geeft (in deze grote aantallen) wel aan dat de user niet in staat is om een normale, onderbouwde, reactie te geven.

Een beetje een overzicht dus hoe de user zich, op postgebied, heeft gedragen of in dit geval gewoon zwaar misdragen.

In zo'n geval kan het soms nuttig zijn om hem een beetje te heropvoeden middels bijvoorbeeld bijsturing vanuit de Powermods (mailtje die kant op dat dit soort dingen niet gewenst zijn bijvoorbeeld).

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 03-04-2008 17:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

💀 too old to die young

xzaz schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:45:
Laat die gast lekker, jij hebt er toch geen last van.
Ja en nee. Ja als het niet te vaak voorkomt, en nee als het structureel sfeerverpestend is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1