Logitech QuickCam Pro 9000

Pagina: 1
Acties:

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 12:49
Hallo,

Omdat er weinig tot geen topics/reviews zijn over deze webcam (op tweakers) even een nieuw topic aangemaakt.
Dat de kwaliteit van deze webcam super schijnt te zijn heb ik wel kunnen vinden, alleen mijn vraag is hoe goed is de kwaliteit van de ingebouwde microfoon?
Is het bijvoorbeeld aan de overkant goed te horen als ik vanaf laten we zeggen een meter in de mic zit te spreken?
Over de microfoon wordt weinig gesproken helaas dus hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
En natuurlijk of de beeldkwaliteit echt zo goed is als men zegt al dan niet bij weinig licht.
Ik vind hem opzich nog wel beetje prijzig maar kan eigenlijk niet een goedkoper alternatief vinden die zulke goede resultaten heeft, als ik deze moet geloven op verschillende websites :p.

Ik zie de reacties wel weer verschijnen.

• Blueflame_Core
Is er nou echt niemand met deze webcam die me kan vertellen hoe goed of slecht de mic is? :P
Modbreak:Gelieve niet binnen 24u te schoppen

[ Voor 23% gewijzigd door dion_b op 05-04-2008 10:08 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
* SA007 is al een tijdje aan het overwegen om er 1 te kopen, vooral omdat de resolutie zo hoog is, en hij relatief goedkoop is met autofocus erop enzo.
Microfoon intresseert mij alleen geen zak :P Dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

• Blueflame_Core
o lol nja mij op zich wel een beetje want ja hij zit er op dus wil ik ook dat ie goed is voor die prijs. Want het is een super webcam naar horenzeggen dus dan zou een slechte mic het cijfer snel doen dalen :p.
Maar we zitten dus in hetzelfde schuitje van .. doen of niet doen :D.

We wachten dan nog steeds maar ff op mensen die ervaring met die apparaat hebben en ons over kunnen halen.

• Blueflame_Core
Ik heb ff geinformeerd.
De mic schijnt goed te zijn, de beeldkwaliteit perfect en het leuke is nog de verschillende "video effects" die je kunt gebruiken, bijvoorbeeld een zwart balkje voor je ogen of een je draagt op eens een bril of een masker enz. enz..
http://youtube.com/watch?v=UbZu-nCH-O4 hier staan wat antwoorden op mijn vragen.
Voor de mensen die het interessant vinden ;), ook kun je het product hier uitgebreid bekijken hoe goed die wel niet is.
Ik heb besloten hem binnenkort te kopen ;). Hoop hiermee iets meer info te hebben gegeven omdat er vrij weinig is te vinden over dit type webcam op tweakers, misschien omdat ie voor sommigen te duur is? of omdat er ff geen behoefte is aan webcams :P ik weet het net.
Modbreak:Leer eens de edit-knop gebruiken. Als je dit topic nogmaals <24u schopt gaat hij dicht.

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 05-04-2008 10:08 ]