[php] Hoe kan je ID3v2.3 schrijven op server?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 12:24
Hallo,

Ik wil bij mp3's die ge-upload zijn de ID3v2.3 tags schrijven. Ik kwam uit op PECL. Dit programmaatje heeft alleen geen support voor v2.2+ (alleen lezen).

Weten jullie hoe je op de server, het liefst vanuit php, ID3v2.3 kunt schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 12:24
Ik had natuurlijk al een tijdje gezocht;

Maar bijvoorbeeld deze is al deel van PECL (die het dus niet support), Deze support alleen lezen, en deze support... WACHT!

Ik had getid3 al zitten bekijken maar dacht dat je er alleen maar mee kon lezen.. Maar ik zie nu dat ie ook schrijven naar de verschillende formats support!

Sorry sorry. Ik post hier alleen een vraag als ik er serieus al een tijd naar heb gezocht. Ik weet dat dit een hardcore community is waar je niet met domme vragen aan kan komen.

Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Euh, waarom pas je desnoods niet gewoon zelf het MP3 bestand aan op basis van de specificaties? Je zit hier op het *programming' forum.

De ID3 specificaties kun je hier vinden. Het aanpassen van het geuploade bestand kan met de standaard filesystem functies (lezen met fread en schrijven met fwrite).

If it isn't broken, fix it until it is..