Heb al aardig wat Google methodes geprobeerd en ook op GOT over het algemeen gekeken, gelezen en verder gebladerd maar kom niet de oplossing voor mijn probleem tegen. Heb ook nog op andere forums en websites gekeken maar ook dat helpt niet, wellicht doe ik iets fout. Weet echter niet waar. Heb dit ooit bij een project gedaan en toen is het zonder problemen verlopen maar die informatie heb ik niet meer. Dus als iemand me kan helpen graag. Hieronder volgt de info:
Alvast bedankt voor welke hulp dan ook
En oh ja heb dus al ook op de topics gezocht naar het antwoord (van GoT), verwachten eigenlijk wel een How To hiervan maar die kon ik ook niet vinden.
- In de Active Directory heb ik 3 OU's aangemaakt: Leerlingen, Docenten en Stagiaires.
- Hierin zitten de desbetreffende Users met Passworden e.d.
- Elke groep Users heb ik ook in een global group gezet en deze in de desbetreffende OU geplaatst.
- Heb een folder op schijf O: gemaakt met de naam Office, deze vervolgens geshared met de share naam MS Office.
- Office 2003 (aio) geïnstalleerd d.m.v. de command line: D:\Office\Setup.exe /a.
- Installatie gewoon compleet uitgevoerd en geplaatst in de MS Office share via het lokale pad
- Custom Installation Wizard uitgevoerd. Alle paden via de lokale paden. Zowel de MSI als de aan te maken MST.
- Zowel de MSI als de MST staan in de MS Office share.
- In GPMC een GPO aangemaakt met de naam Office Leerlingen.
- Hierin via User Cofiguration een nieuwe Software Package aangemaakt via de UNC paden.
- Dus: \\DC300308\MS Office\pro11.msi & bij de modifications: \\DC300308\MS Office\Excel.mst
- Toegevoegd via eerst Advanced (bij het aanmaken van de package) en vervolgens in het 2e tabblad Assigned. Voor de rest zo gelaten
Alvast bedankt voor welke hulp dan ook
En oh ja heb dus al ook op de topics gezocht naar het antwoord (van GoT), verwachten eigenlijk wel een How To hiervan maar die kon ik ook niet vinden.