Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een laptop waar volgens de fabrikant windows Vista op hoort. Mijn voorkeur daarin tegen gaat nog steeds uit naar Windows XP. Het probleem is dat ik nog behoorlijk wat moeite heb met het vinden van werkende drivers voor de hardware van deze laptop.

Inmiddels heb ik een werkende LAN driver gevonden. Maar ik stoei al een paar uur met VGA drivers van ATI. Weet iemand waar ik een werkende Windows XP ATI Mobility Radeon HD 2600 with 256MB VRAM support driver kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gezocht in google op jou probleem of de driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

Vertel even wat er niet werkt aan deze:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

tag: A7k

[ Voor 3% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 03-04-2008 11:19 ]

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en ik heb al verschillende drivers geprobeerd. Wanneer ik er een voor XP tegen kwam werd de instalatie toch afgebroken met een melding dat de hardware/OS de setup niet ondersteund.

@CaPtAiNCaRnAgE

Er staat daar idd een display driver voor XP bij. Maar wanneer je bij de omschrijving kijkt of kijkt waar de url naar toe gaat, dan is hij toch gewoon van plan een vista driver te downloaden. :/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:20:
Ja en ik heb al verschillende drivers geprobeerd. Wanneer ik er een voor XP tegen kwam werd de instalatie toch afgebroken met een melding dat de hardware/OS de setup niet ondersteund.
Zoek de Omega drivers eens op. Ik had exact hetzelfde met de FS laptop van m'n vriendin. Omega drivers deden het perfect :)

edit @ beerns:
Die doen het niet, dat klopt wel wat de OP zegt. Iets met OEM ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 03-04-2008 11:30 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

mmmm...

For video drivers, just download the latest ATI Catalyst drivers for the HD2400, and modify them with the ATI mobility modder (http://www.driverheaven.net/modtool/) program. You need to do this in order to get ATI drivers to work with your HD2400, because ATI doesn't officially support mobile GPU's with their drivers (but they work flawlessly once they're modified). The Catalyst drivers will also install the ATI chipset drivers.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

is toch niet zo lastig:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/139575

Operating System Requirements:

This product is designed to run on the following operating systems:

* Windows XP
* Windows 2003
* Windows 2000
* Windows NT
* Windows 2003 AMD 64-bit
* Windows XP AMD 64-bit

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De driver van Omega drivers werkt prima! Prima software. Bedankt voor de hulp! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 11:55 ]

Pagina: 1