Ik ben op zoek naar een functionele gps zonder al te veel onnodige snufjes (zoals BT, mp3,...) om mij zorgeloos van punt A naar punt B te krijgen. Kaarten van Benelux zijn zeker voldoende. Mijn oog was gevallen op de Nüvi 200 (w). Deze staat scherp geprijsd, heeft een helder scherm en kan luid genoeg. Verder zijn de reviews vrijwel allemaal positief.
Nu heb ik toch nog enkele praktische vragen:
1. Geeft deze GPS ook de maximum toegelaten snelheden weer? De andere GPS waar ik ervaring mee heb is een mio 286+, deze toonde me telkens de maximum toegelaten snelheid en waarschuwde me ook wanneer ik deze overschreed.
2. Zijn er redenen te verzinnen (naast meer opties) waarom een ander/duurder toestel beter zou zijn? Ik bedoel met het oog op sneller, nauwkeuriger, betere kaarten,...
Nu heb ik toch nog enkele praktische vragen:
1. Geeft deze GPS ook de maximum toegelaten snelheden weer? De andere GPS waar ik ervaring mee heb is een mio 286+, deze toonde me telkens de maximum toegelaten snelheid en waarschuwde me ook wanneer ik deze overschreed.
2. Zijn er redenen te verzinnen (naast meer opties) waarom een ander/duurder toestel beter zou zijn? Ik bedoel met het oog op sneller, nauwkeuriger, betere kaarten,...
"If it works, don't fix it"