Toon posts:

IP camerabeelden opnemen op NAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik wil graag 2 ip camera's aanschaffen voor beveiliging in en om huis.
ik heb echter geen zin om mijn pc 24/7 aan te laten staan.

ik beschik wel over een NAS. (d-link dns 323)
weet iemand of het mogelijk is om de camera de bewegende beelden naar de nas te laten schrijven als de pc uit staat?

iemand suggesties voor een goeie draadloze buitencamera met nachtzicht? (wel graag beetje betaalbaar) :)

alvast bedankt !

greetzzz

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
Wil je video continue opnemen of bij beweging en vast bekabelde cameras of draadloos.
Bij continue opname zal de omvang van de bestanden wel erg snel oplopen.
Met goede nightvision zal het niet goedkoop worden ben ik bang..

[ Voor 22% gewijzigd door Yippie op 03-04-2008 01:31 . Reden: typo ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yippie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:28:
Wil je video continue opnemen of bij beweging en vast bekabelde cameras of draadloos.
Bij continue opname zal de omvang van de bestanden wel erg snel oplopen.
Met goede nightvision zal het niet goedkoop worden ben ik bang..
Zo werkt goede software niet.

Goede software neemt constant op, en heeft zodra die beweging detecteerd slaat ie alles op van (nu - 15 minuten) tot (einde beweging + 15 minuten). Instelbaar natuurlijk :)

Dus qua omvang moet ge u geen zorgen maken. Wat wel belangrijk is, is dat hiervoor echt software nodig is. Dus ik denk dat TS moet zoeken naar een energiezuinige computer waar ie zulk stuk software op kan draaien!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:
iemand suggesties voor een goeie draadloze buitencamera met nachtzicht? (wel graag beetje betaalbaar) :)
Ga eens winkelen bij een beveiligingsbedrijf wat Panasonic camera's en -recorders verkoopt. Daar heb je voor 3000-5000 euro een mooie beveiligingrecorder met bewegingsdetectie en twee goede 0.001-lux camera's, compleet met installatie. Voor dat geld kun je het niet zelf maken. Serieus. Been there, done that, en gewoon kopen is echt goedkoper dan zelf een half jaar klooien.

I don't like facts. They have a liberal bias.