Keyboard error

Pagina: 1
Acties:

• Gerben
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-01 17:18
Hoi,

Ik heb een probleem met het opstarten van mijn computer. Als ik de pc opstart krijk ik meteen keyboard error. Heb net vista op mijn pc geïnstalleerd en nu doet hij het dus niet meer.
Heb al 3 verschillende toetsenborden gebruikt (paarse PS/2 aansluiting/USB/ en een aansluiting USB met groene PS/2). Alle USB poorten geprobeerd. Kom dus ook de BIOS niet meer in.

Heb een msi Neo-F P965 moederboard.

Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt of hoe ik dit kan oplossen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens een ATX reset geprobeerd? (dus stroom eraf, powerknop 20s ingedrukt houden en opnieuw booten). En een CMOS reset.

• Gerben
Terw_Dan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:46:
Heb je al eens een bios reset geprobeerd? (dus stroom eraf, powerknop 20s ingedrukt houden en opnieuw booten). En een CMOS reset.
Heb BIOS reset gedaan (batterij moet er ook nog ff uit), helpt niet. (klopt het trouwens dat hij nu zegt: Warning CPU has been changed, re-enter CPU settings in cmos?

CMOS reset knop je is niet te vinden op mijn moederboard?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MrTerror schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:07:
[...]

Heb BIOS reset gedaan (batterij moet er ook nog ff uit), helpt niet. (klopt het trouwens dat hij nu zegt: Warning CPU has been changed, re-enter CPU settings in cmos?
Dat is iets wat wel voor kan komen ja, omdat je de stroom volledig van het systeem hebt afgehaald.
CMOS reset knop je is niet te vinden op mijn moederboard?
Het is ook vrij zelden dat daar een knopje voor is. Gewoon de jumper gebruiken ervoor.

• Gerben
Nou, CMOS gereset... 1e keer doet hij het, in windows zegt hij dat ik de pc opnieuw moet opstarten om instellingen op te slaan oid. start de pc opnieuw op.. Weer keyboard error, CMOS opnieuw geprobeerd doet, helpt niet meer. Nog andere ideeën?\

Btw bedankt voor je hulp & snelle replies

[ Voor 8% gewijzigd door Gerben op 02-04-2008 22:50 ]

• Gerben
Laat maar, alles deed het vanochtend weer toen ik de pc opstarte :)
Pagina: 1