nVidia instellingen herstellen

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 10:44
Hallo,

Ik heb onlangs een videobril ontvangen en deze heeft alleen composiet video als ingang. Nu leek het mij leuk om deze is aan mijn pc te kopelen maar dat lukte niet echt. Nu start windows iedere keer op met TV out als output maar ik krijg dan geen beeld. VGA en DVI geven ook beide geen beeld. Hoe kan ik het zooitje resetten zodat na het booten van windows gewoon weer beeld over vga wordt weergegeven?

Ik heb zal al een keer de videokaart eruit gehaald en een ATi kaart erin gedaan en dan hopen dat na het opstarten en weer afsluiten van de pc de instellingen zouden worden ge-reset. Helaas bleek dit niet het geval te zijn nu mijn nVidia er weer in zit.

Any ideas ?

GTA VI - All aboard the hype train!!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Heb even zitten denken. Als je in de drivers hebt geselecteerd dat je de tv gebruikt, kun je de bios en windows laadscherm nog wel zien op de vga/dvi. Als je het volgende doet, gaat het volgens mij goed,

Bios moet je kunnen zien als het goed is, net al je net tussen de bios en het windows laad scherm op F8 drukt, moet je kunnen selecteren dat je wilt opstarten in de veilige modus. Dit moet volgens mij allemaal goed gaan op de vga of dvi aansluiting. In de veilige modus de drivers verwijderen, en opnieuw opstarten. Daarna in windows nieuwe drivers installeren, en het zou moeten werken

Edit:
Geen dank, daar gaat het hier om he ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GoldenBatt op 02-04-2008 21:24 ]

Specs!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 10:44
Klopt, ik zie het laad scherm nog wel ja. Ik ga de F8 functie is uitproberen tijdens het opstarten om te kijken of ik de drivers kan verwijderen zoals je hebt aangegeven.

brb :)

Gelukt. Thnx man!! :>

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-04-2008 21:18 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!