Serv2host - vanaf 10 u geen website meer

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Hallo,

Voor onze website vertrouwen wij onze hosting ed toe aan het hostingbedrijf serv2host (www.serv2host.be) nu is het probleem dat sinds vanmorgen 10 u (!!!!) onze website daar daar gehost wordt onbereikbaar is geworden, blijkbaar is er ook een probleem met hun eigen site want die is ook onbereikbaar. als ik een tracert doe naar het domein, dan krijg ik een mooie timeout.

Zijn er nog mensen die problemen hebben met serv2host, wij ondervinden er al langer problemen mee maar nu loopt de emmer toch stilaan echt over, we verliezen hierdoor echt veel bezoekers/ omzet...

Nu waarvoor ik dit topic open, serv2host belooft als ik me niet vergis een 99% uptime garantie, kan ik dit probleem met deze belofte uitbuiten om geld terug te vorderen van hen omdat ze toch wel grove fouten aan het maken zijn ?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
99% uptime over 365 dagen betekend dat je pas mag gaan klagen als ze meer dan 3 dagen plat liggen.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Klagen mag altijd eerder natuurlijk... alleen aanspraak op een eventuele tegemoetkoming is wat lastig ;)

Maar een van de drie nameservers is ook op vakantie (niet raar, nameserver resolved naar hetzelfde IP als de site) en blijkbaar zit jij ook op die server. Of ze hebben er maar een, kan ook natuurlijk. En aangezien zo te zien ook hun mailserver op dezelfde bak zit heeft mailen atm ook niet erg veel nut. Heb je geen telefoonnummer van ze?

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• bibawa
Ik heb het telefoon nummer van een luie persoon gevonden op dns.be die kon me vertellen dat ze een connectieprobleem "hadden" maar dat dat opgelost was.

maw ze zijn zich niet eens bewust van het feit dat er nog problemen zijn!

die mens heeft ook de telefoon nog eens opgelegd tot overmaat van ramp...

• bibawa
Even updaten dat het ondertussen al 27 uur is dat hun servers eruit liggen, ik krijg dan ook een vermoeden dat er iets anders aan de hand is, een faillisement of iets dergelijks.. waar zou je zulk een dingen kunnen checken?

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Je kan het op www.webhostingtalk.nl vragen, daar lopen veel hosters rond.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 19:59

Pogostokje

* twiet *

Faillisement bij een webhostingbedrijf dat kennelijk 1 server gebruikt?
Klinkt niet aannemelijk. Waarschijnlijk heeft men er gewoon geen zin meer in.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Pagina: 1