Spam voor webwinkel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd in 'meuk: Mozilla Firefox 3.0 beta 5'
Erg snel, zelfs de traagste webwinkel die ik ken, wordt er relatief snel door (www.norrod.nl)
Ik weet niet of degene die deze reactie heeft geschreven iets kwaads in de zin heeft, maar ik heb even snel een blik op die webwinkel geworpen met Firefox 2.0 en de site loopt daarin als een trein. Ook in IE7 is-ie niet traag. Er zijn zat tragere webwinkels. Zou het spam kunnen zijn om mensen naar die webwinkel te trekken?

Edit: net even een blik op de posthistorie van de gebruiker geworpen. Hij lijkt me te goeder trouw. Maar die reactie blijft vrij nutteloos (net als veel van zijn reacties trouwens).

[ Voor 16% gewijzigd door fondacio op 02-04-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 12:49

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nou, dan heb je mazzel gehad blijkbaar. Die site staat inderdaad bekend als een behoorlijk trage site. Zo vergezocht is die opmerking dus niet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
In tegenstelling tot www.azerty.nl, die is altijd vrij snel vind ik, kan www.norrod.nl redelijk traag zijn inderdaad. Bovendien vind ik de site van Azerty ook overzichtelijker.

[ Voor 0% gewijzigd door Dysmael op 02-04-2008 20:25 . Reden: sorry, ik heb nog geen HK-access ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De site waarvoor je spammed "de traagste webwinkel" noemen, is imo niet echt een geweldige tactiek :P Ik denk dat er niet veel reden is om aan te nemen dat dit spam is. Persoonlijk denk ik (maar ik ga er niet over) dat je hier niet al te moeilijk over moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik vond het eigenlijk wel meevallen, maar nu door die edit wel een -1 eigenlijk. Wat heeft het voor zin om nogmaals negatief te zijn over norrod in een FF3 artikel. (ook al zou het eventueel waar zijn)
@dtech hieronder nix spem, het is een voorbeeld van een trage site. Bovendien zijn ze te duur en hebben ze een te beperkt assortiment. Het geheel wekt echter wel meer dan 2 keer zo snel als onder FF2.

[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 03-04-2008 13:09 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Qua inhoud is het inderdaad een weinig zinnige reactie. Met die edit gaat ie nóg verder offtopic en is een -1 wel gerechtvaardigd, imo. Al zou een onschuldige 0 ook kunnen.
Pagina: 1