Zoals sommige van jullie weten en sommige niet. Ben ik al een tijdje bezig met me zelf in de Conflict /oorlogs fotografie te krijgen. Dit is mijn eerste ding. Ik ben 1maand geleden naar bosnie vertrokken om een verhaal te maken over 13jaar na de oorlog. Nu was het plan om alles aan elkaar te maken en er 1verhaal van te maken. Maar dat is me natuurlijk niet gelukt... Ik heb een paar sub verhalen in het Thema gemaakt. Waar onder deze apparte uitnodiging en ervaring van het bijwonen van een Her begrafenis van een oud oorlogs held Hodzin Medhin. Zijn oude vrienden en familie hadden me uitgenodigd om dit vast te leggen.
Wat een apparte ervaring was... Het parlement etc van bosnie waren aanwezig een Camera ploeg etc. Heel appart. Maar hier dus mijn mini serie van de begraffenis.
ps sorry voor het verkloten van de layout maar denk dat anders de foto's niet echt goed overkomen
1#

2#

3#

4#

5#

6#

7#

8#

9#
Wat een apparte ervaring was... Het parlement etc van bosnie waren aanwezig een Camera ploeg etc. Heel appart. Maar hier dus mijn mini serie van de begraffenis.
ps sorry voor het verkloten van de layout maar denk dat anders de foto's niet echt goed overkomen
1#

2#

3#

4#

5#

6#

7#

8#

9#
[ Voor 3% gewijzigd door Blerf op 02-04-2008 19:33 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!