Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PHP en HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand of het ook maar iets uitmaakt in geval van SEO dat je zowel .html als .php bestanden gebruikt binnen één website?
Ik gebruik geen .css bestand.

Aangezien het om veel pagina's gaat voel ik er niet veel voor om mijn oude .html bestanden om te gaan zetten naar .php

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

DukeBox

loves wheat smoothies

??? Volgens mij weet je niet waar je het over hebt..
En SEO is ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Maakt niks uit volgens mij. Het gaat om de content.

Tevens is het vrij zinloos om bestaande statische html pagina's om te gaan zetten naar php bestanden (als het je alleen voor de extensie wilt doen).

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

scorpie

Supra Addict

DukeBox schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:21:
??? Volgens mij weet je niet waar je het over hebt..
En SEO is ?
Search Engine Optimization....

Enne, nee, crawlers kijken niet naar extensies. Maar dat kon je vast ook wel makkelijk op Google zelf vinden toch? ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:20:
Hallo, weet iemand of het ook maar iets uitmaakt in geval van SEO dat je zowel .html als .php bestanden gebruikt binnen één website?
Ik gebruik geen .css bestand.
Dat laatste lijkt me eerder een probleem dan de extensie :)

.html veranderen in .php maakt voor SEO niets uit, maar de webserver moet wel het bestand door de php engine laten parsen etc. (aangenomen dat .php gekoppelt is aan php). Dat is zinloos als er toch geen php instaat, dus kun je het beste .html gebruiken, dat kan direct naar de client gestuurd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door user109731 op 02-04-2008 19:39 ]

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Voor dit soort vragen is toch een heel mooi topic :) ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat hij zegt; ik zie de noodzaak voor een los topic (zeker met deze nogal karige topicstart) niet.

Zie trouwens ook Waar hoort mijn topic?; je topic hoort/hoorde in WEB en niet in PRG.

Edit:

Ah; je bent nieuw hier! Welkom :w
Kijk meteen even in de volgende topics voor wat meer info over hoe we hier graag topics zien:

PRG Quickstart
WEB Quickstart
Registratievoorwaarden / korte FAQ

[ Voor 86% gewijzigd door RobIII op 02-04-2008 21:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.