Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 10:16
Hallo Tweakers,

Ik ben bezig met het herorganiseren van mijn software collectie. Nu heb ik hier een Office 2007 dvd en een Windows Vista dvd. Om het aantal installatie-dvd's wat te beperken dacht ik dat het wel handig zou zijn om de installatie van Vista en Office 2007 op 1 dvd te branden. Nu weet ik alleen niet of dit mogelijk is.
Het idee is dan dat er gewoon geboot kan worden vanaf de dvd om Vista te installeren en dan vervolgens in windows zelf, dezelfde dvd te gebruiken om Office te installeren. Gaat dit goed als ik dit op 1 dvd brand?
Alvast bedankt,

AnderNeo

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 23:09
Ja, dat kan. Als de bootsector er maar op blijft staan. Het gaat bijvoorbeeld goed als je een .iso-image maakt van Vista en vervolgens de bestanden van office 2007 er aan toe voegt en dan het hele zaakje brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 10:16
doeternietoe schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:22:
Ja, dat kan. Als de bootsector er maar op blijft staan. Het gaat bijvoorbeeld goed als je een .iso-image maakt van Vista en vervolgens de bestanden van office 2007 er aan toe voegt en dan het hele zaakje brand.
Oke, bedankt voor je snelle reactie!
Dan ga ik er vanuit dat het gaat lukken en dat betekent dat het topic dicht kan.

Bedankt!

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post even of het gelukt is dan weet ik dit ook weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon 1x een installatie doen met alle programma's/software die je erop wil maken en dan een ghost maken? Dan staan je instellingen na een re-install ook meteen goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jammer alleen dat ghost ietwat slecht is in het meenemen van je MBR en dergelijke, en je dus eigenlijk alleen een full-backup kan doen, en geen losse partities ;)

Been there.....

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Pagina: 1