Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFushion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo iedereen!

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, nu heb ik een laptop gezien de Asus X53KA-AP074C. Deze word geleverd met Windows Vista. Ik wil niet werken met Windows Vista en wil daarom Windows XP installeren. Heeft iemand ervaring met deze laptop en XP Pro? zo ja, werkt alles goed en kan je makkelijk aan drivers komen?
Ik heb namelijk op de Asus site gekeken, maar wordt er niet echt wijzer van. Ik kan aan de hand van de site niet opmaken of de drivers die er op staan ook op XP Pro werken.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Mvg,

Cold Fushion

[ Voor 9% gewijzigd door ColdFushion op 02-04-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:31
Het is opzich niet heel makkelijk om aan drivers te komen. Meeste zijn niet door fabrikanten gemaakt, maar ze zijn er wel. Bijvoorbeeld voor de videokaart: laptopvideo2go.com.
Je zal alles zelf moeten opzoeken, en het is niet allemaal 100% werkend (verschilt natuurlijk per laptop). Ik heb zelf geen ervaring met die Asus, maar dit baseer ik op wat ik hier allemaal lees ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:50
Asus F3 serie heeft alle XP drivers beschikbaar. Jou model is gelijk aan de F3Ka, dus die drivers zouden er zijn. Kijk maar eens op de Asus support site bij de F3Ka. Wss moet je wel een XP CD slipstreamen met SATA driver. Staat ook genoeg over op GoT.

Veel succes!