[Vista] 1 product key op 2 pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 868 views

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Hey ik heb een vraagje.
is het mogelijk om in 1 huishouden 2 pc's te voorzien met vista basic premium terwijl je maar 1 code hebt?
windows xp deed daar niet zo moeilijk over.
maar bij vista weet ik dat niet.
alvast bedankt:D

www.webshopmasters.nl

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, het mag niet. Je kunt het proberen op eigen risico, maar het beste is gewoon twee licenties nemen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 08:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

bij mij deed vista al moeilijk toen ik de dvd speler eruithaalde. Vista update zal het zeker niet leuk vinden als deze telkens een ander systeem vind. Kunt ze wel tegelijkertijd gebruiken maar niet handig :P

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Berktoppie
en is vista al gekraakt:)?

www.webshopmasters.nl

• Berktoppie
niet dat ik een iligale versie wil(A) zou nie tdurven....(A)

www.webshopmasters.nl

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik en de FAQ: Verboden Zaken. Gewoon een licentie kopen of XP blijven gebruiken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan Vista dan wel installeren alleen activeren gaat niet omdat de code al gebruikt is. Het antwoord op je vraag is dus gewoon nee.

En afgezien van of het kan mag het sowieso niet. 1 licentie is voor 1 PC en niet voor 2. Je moet gewoon voor elke PC een licentie kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 02-04-2008 18:35 ]

Verwijderd

ALLE software die uitkomt is binnen meestal binnen een paar dagen/weken gekraakt, dus Vista ook
(en als je wilt weten waar je een gekraakte versie kan vinden, ga dan op zoek!)

Alle malware, virussen, keyloggers, etc die je tegen zal komen moet je maar voor lief nemen >:)

ps. je hebt toch een orginele OEM versie op je computer staan van XP? Dan kan je gewoon een upgrade bestellen, kost stukken minder dan retail versie

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 18:38 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kopen is ook een optie. Daar hebben ze ook een hele mooie upgrade functie voor.

Verder zie ik weinig heil in dit topic omdat het vragen naar een bekende weg is die slecht verlicht en wat GoT betreft onbewegwijzerd is.

Dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.