www.webshopmasters.nl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
www.webshopmasters.nl
niet dat ik een iligale versie wil(A) zou nie tdurven....(A)Berktoppie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:25:
en is vista al gekraakt:)?
www.webshopmasters.nl
Zie Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik en de FAQ: Verboden Zaken. Gewoon een licentie kopen of XP blijven gebruikenBerktoppie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:25:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En afgezien van of het kan mag het sowieso niet. 1 licentie is voor 1 PC en niet voor 2. Je moet gewoon voor elke PC een licentie kopen.
[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 02-04-2008 18:35 ]
Verwijderd
ALLE software die uitkomt is binnen meestal binnen een paar dagen/weken gekraakt, dus Vista ookBerktoppie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:25:
(en als je wilt weten waar je een gekraakte versie kan vinden, ga dan op zoek!)
Alle malware, virussen, keyloggers, etc die je tegen zal komen moet je maar voor lief nemen
ps. je hebt toch een orginele OEM versie op je computer staan van XP? Dan kan je gewoon een upgrade bestellen, kost stukken minder dan retail versie
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 18:38 ]
Kopen is ook een optie. Daar hebben ze ook een hele mooie upgrade functie voor.Berktoppie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:25:
Verder zie ik weinig heil in dit topic omdat het vragen naar een bekende weg is die slecht verlicht en wat GoT betreft onbewegwijzerd is.
Dicht.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()