Ik heb laatst een avr247 van harman kardon gekocht en hier mijn ps3 en 40m87 samsung aan gehangen. Na korte tijd viel het me op dat er nu vaak witte knipperende pixels zitten in full hd beelden. Bij gran turismo prologue zitten er heel veel op het wegdek en bijvoorbeeld ook, maar dan vrij random, in full hd foto's die ik zelf heb gemaakt en op de ps3 heb gezet. Als ik de hdmi-kabels van plek verwissel zitten de witte pixels op een andere plek (als ik de ps3 direct op de tv aansluit heb ik er geen last van). Gister de duurste monsterkabels gekocht en de hoeveelheid "ruis?" is iets afgenomen maar nog steeds storend. Bij blu-rays ben ik het nog niet tegen gekomen. Nu sta ik op het punt om bcc het verder uit te laten zoeken maar ik wil toch eerst nog even vragen of een van jullie weet wat het probleem is en wat ik er aan kan doen. Alvast bedankt.
edit: ik kom er net achter dat als ik de beeldinstellingen van de ps3 aanpas naar 1080i dat de pixels dan ook weg zijn. Niet dat dit het probleem oplost maar het kadert het enigszins in.
edit: ik kom er net achter dat als ik de beeldinstellingen van de ps3 aanpas naar 1080i dat de pixels dan ook weg zijn. Niet dat dit het probleem oplost maar het kadert het enigszins in.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 19:00 ]