Subwoofer ???

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:49
Hoi

Wat is het beste om onder een subwoofer te plaaten (die op de grond staat) zodat het hele huis niet meer gaat trillen :?

Elroy

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 22:43
Kort maar krachtig: spikes. :)

Verwijderd

Zacht kussen misschien

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb er een klein matje ondergelegd maar ik merk niet veel verschil :)
de enige oplossing is: de bass niet te hoog zetten ;)

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
zeker spikes, die zijn het beste....

Verwijderd

ja je moet er spikes onder zetten dat zijn een soort spijkers waar hij mee op de grond staat, dan heeft hij een kleine draagvlak en kan dus kan ook niet alles gaan trillen.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

:? Dus ik heb een plank nodig en die moet ik helemaal volgooien met spijkers en daar moet ik dan weer m'n subwoofer op zetten :?

Of zit ik nu weer onzin te kletsen 8-)

(trouwens ik ben dezelfde als "a casema user" alleen ik zit nu onder een andere naam)

Specs Computer

Verwijderd

Spikes kun je in de meeste audiozaken aanschaffen. Het zijn een soort torentjes (in deze vorm: > ) die je onder je speakers/subwoofer kunt plakken met de punt omlaag.

Voor uitleg over de werking moet je hierboven even lezen. Een setje van drie a vier spikes (= nodig voor 1 woofer) is denk ik te koop vanaf een gulden of 30,-. Luxere uitvoeringen die verstelbaar zijn (om je speakers perfect horizontaal af te stellen) kosten meer.

Ik heb ze onder de speakers van m'n stereo toren en dat werkt heel goed. Vanwege practische redenen kan ik ze momenteel niet onder m'n woofer doen, maar ik heb hier zelf ook al aan zitten denken.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

gewoon op iets zachts zetten.. maakt niet uit wat.. en kussen
de buik van je vriedin..
de knuffels van je zusje...
de bank..
verzin iets..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Heeft er iemand toevallig een link (informatie) over die spikes zodat ik een beetje weet waar ik naar moet zoeken :?

Specs Computer

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Obi heeft er wel een foto van, heb wel een keer een foto gezien van zijn huiskamer waar zo'n box stond met spikes eronder, dus vraag het hem?

-

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Op zaterdag 17 februari 2001 22:15 schreef Aars het volgende:
Obi heeft er wel een foto van, heb wel een keer een foto gezien van zijn huiskamer waar zo'n box stond met spikes eronder, dus vraag het hem?
:?

Specs Computer

Verwijderd

Ga eens zoeken op http://www.conrad.nl

Is wel het een en ander aan spikes te vinden.
Pagina: 1