Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Acces2007] Probleem op. Access 2003 database in Access 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb hier een access database die gemaakt is in Access 2003, sinds kort hebben wij onze licenties van office 2003 vernieuwd naar office 2007.
Nu wat blijkt bij het openen van onze access database konden wij vroeger inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Wat nu blijkt bij het openen van onze database in offce 2007 kregen we eerst enkele beveiligingswaarschuwingen.
Deze hebben we zonder problemen kunnen uitschakelen in het beveiligingscentrum.
Tot zover geen probleem. Maar bij het inloggen van onze applicatie doet die gewoon niet verder als we het wachtwoord envullen en op OK klikken. Je kan blijven op OK klikken zonder reactie.
Blijkbaar kunnen we nu geen authenticatie meer uitvoeren.

Iemand een antwoord hierop.

Grtz
T

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Gaat dit om een dialoogje van Access 2007 zelf of om een dialoogje dat in de Access database zit? Ik gok op het laatste en dat er een stukje VBA-code niet compatibel is met Access 2007.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Verwijderd

Topicstarter
pedorus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:36:
Gaat dit om een dialoogje van Access 2007 zelf of om een dialoogje dat in de Access database zit? Ik gok op het laatste en dat er een stukje VBA-code niet compatibel is met Access 2007.
Ik krijg zelfs geen dialoogje. Ok klikken en niets te zien.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

De vraag is of het schermpje waarin je op OK klikt een ingebouwd of custom made dialoogje is. 8)7
Maar waarom neem je niet even contact op met de bouwer van de db?
Deze hebben we zonder problemen kunnen uitschakelen in het beveiligingscentrum.
Vraag is natuurlijk of je de meldingen hebt uitgeschakeld of het onderliggende probleem hebt opgelost. :X

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland