Toon posts:

mobo kaal gekocht, backplate gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de titel rijmt!! }:O

maargoed even serieus...

ik heb van iemand een mobo gekocht: asus P5K Deluxe.
nu heeft deze persoon geen backplate meer van dit mobo en tja die heb ik wel nodig natuurlijk
als ik niet met een groot gat achter in me case wil blijven zitten.

is er enige mogelijkheid deze in mijn bezit te krijgen?
backplates zijn bij mijn weten zeer moederbord afhankelijk en je kan dus niet zomaar een of
andere backplate gebruiken ivm andere plaatsing en grootte van de connectoren.
bestaat er een (web)shop waar ik die dingen kan bestellen of zou asus zelf me zoiets ook
kunnen toesturen of..?

alvast bedankt! :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

-ET-

Phone Home

Mail Asus en vraag of ze nog een backplate kunnen leveren voor jouw mobo

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mail Asus eerst eens zou ik zeggen. Vraag me sowieso vaker af hoe mensen die dingen kwijt kunnen raken?? :X

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:48

weebl

YARR!

Als ie hetzelfde is als van een gewone P5K, dan heb ik er nog wel eentje voor je :D

mail naar: thomasdehoog [at] gmail.com

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49
alternate heeft geloof ik diverse Asus backplates te koop.
Staan geloof ik ergens onder moederbord

Verwijderd

Topicstarter
Sp33dFr34k schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:30:
Mail Asus eerst eens zou ik zeggen. Vraag me sowieso vaker af hoe mensen die dingen kwijt kunnen raken?? :X
ja ik ook :/

maar ik ga maareens even mailen dan inderdaad.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:47

Wildfire

Joy to the world!

Sp33dFr34k schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:30:
Lijkt me niet eens zo moeilijk als je geen boxed AMD- of Intel-koeler gebruikt. Veel tweakers kopen een zware koeler met een eigen backplate en dan bevestig je die. Ondertussen gaat de oude backplate ergens in een hoekje en voila... die ben je dan kwijt na enige tijd :)

--- Edit: hmmm, je bedoelt dus een I/O Shield waar de uitgangen van het mobo doorheen steken dus! Met een backplate denk ik eerder aan een backplate voor een CPU-koeler :)

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 02-04-2008 15:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
weebl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:31:
Als ie hetzelfde is als van een gewone P5K, dan heb ik er nog wel eentje voor je :D

mail naar: thomasdehoog [at] gmail.com
dat zou vetjes zijn! k check het ff en als ze hetzelfde zijn mail ik je! :P

edit: volgens mij helaas niet. de P5K deluxe heeft nog een extra connectortje voor de wifi-antenne.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:34:
[...]

Lijkt me niet eens zo moeilijk als je geen boxed AMD- of Intel-koeler gebruikt. Veel tweakers kopen een zware koeler met een eigen backplate en dan bevestig je die. Ondertussen gaat de oude backplate ergens in een hoekje en voila... die ben je dan kwijt na enige tijd :)

--- Edit: hmmm, je bedoelt dus een I/O Shield waar de uitgangen van het mobo doorheen steken dus! Met een backplate denk ik eerder aan een backplate voor een CPU-koeler :)
ik bedoel eigenlijk de I/O backplate :)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:13
[...]

Dat is ook een backplate, inderdaad, maar TS bedoeld diegene voor de on-board connectors. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
[...]

je hebt gelijk, im sorry ;)

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Alternate heeft altijd een flink aantal (met name Asus) backplates. Misschien dat ze die van jou ook kunnen leveren als je ze een mailtje stuurt (ik zie hem er niet tussen staan namelijk).

Verder zou ik zowieso eerst Asus mailen, goede kans dat ze hem zelfs gratis opsturen (heb ik meerdere keren gehoord dat ze dat doen).

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:48

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:35:
[...]

dat zou vetjes zijn! k check het ff en als ze hetzelfde zijn mail ik je! :P

edit: volgens mij helaas niet. de P5K deluxe heeft nog een extra connectortje voor de wifi-antenne.
Dat is er toch wel in te modden? Als dat het enig verschil is... :P

Hij ligt hier toch maar stof te vangen, hij hoorde bij een P5K die ik om zeep heb geholpen met de installatie. Heb nu zelf een P5KC (is een fijn bord trouwens :))

[ Voor 18% gewijzigd door weebl op 02-04-2008 15:57 ]

Pagina: 1