Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF -> MySQL database vanuit C#

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• E.Greidanus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11-2017
Beste Tweakers,

Zou iemand mij op weg kunnen helpen aangaande de volgende uitdaging: Ik heb een koppeling dmv ODBC tussen een C# applicatie en een PHP / MySQL applicatie. Deze koppeling werkt goed alleen kan ik PDF'jes niet in de MySQL database inserten en geeft C# de volgende melding:

{"ERROR [42000] [MySQL][ODBC 5.1 Driver][mysqld-5.0.45]
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''%PDF-1.3\n% 쏢\n5 0 obj\n<</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>>\nstream\nx +T0"} System.Exception {Microsoft.Data.Odbc.OdbcException}

Heb het volgende de volgende Addslashes functie in C# gebruikt, maar dan ontstaat de dezelfde (ERROR 42000) melding:

static string addslashes(string txt)
{
txt.Replace("'","\\'" );
txt.Replace("\"","\\\"" );
return(txt);
}

Wat ik al geprobeert heb? GZEncode, maar dat lijkt niet compatibel. Base 64 encoding, maar ook dat werkt niet en geeft voor sommige karakters verkeerde waarden terug.

Heeft iemand een scriptje, liefst compressie en zo simpel mogelijk (het moet waarschijnlijk nog omgezet worden naar of C# of PHP vandaar) voor C# of PHP?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Cyphax

Moderator LNX
Je zou een beetje relevante code kunnen posten waaraan we eventueel kunnen zien waar het mis gaat.

Saved by the buoyancy of citrus

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Kun je vanuit PHP wel een PDF inserten in de database? Op basis van de informatie uit je topic vermoed ik dat de binaire data welke je in een tekst veld probeert te plaatsen het probleem is.

If it isn't broken, fix it until it is..

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Tja, je hebt een syntax error in je SQL query / statement.
Aan de hand van de error die je krijgt kan je dat opmaken. Aangezien het een syntax error is, kan je dus eens je syntax reference er op na slaan, en kijken waar je de mist in gaat.
Je SQL statement eens printen naar het scherm wil ook wel eens helpen om de fout er uit te halen.

maw: syntax errors kan je makkelijk zelf oplossen
E.Greidanus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
Heeft iemand een scriptje, liefst compressie en zo simpel mogelijk (het moet waarschijnlijk nog omgezet worden naar of C# of PHP vandaar) voor C# of PHP?
En scriptrequests laten we hier niet toe.

[ Voor 35% gewijzigd door whoami op 02-04-2008 15:19 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.