Toon posts:

RA2 Sovjets ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen wat je nu allemaal met de Sovjets kan behalve extreem snel rushen?

Als de eerste rush is gestopt dan komt de tegenstander met Prisma & Mirage Tanks, gooit er wat rocketeers bij en je bent weg!

IEMAND?!? met lange termijn ideeen? (8>

PS Alle Tweakers post je username!
Mijne is BOOMnl

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Money trainer gebruiken, en dan een hele zooi apocalypse tanks, zijn die mirage tanks zo weg! Of heel veel geld gevalletjes bouwen en zelfde principe>:)

Verwijderd

Huh ??
Volgens mij kunnen de sovjets juist niet rushen hoor ? Bijna alles van ze is sloom maar heel krachtig itt de Allies. Kijk maar naar de Apocalyps en de Kriov. Supersloom maar echt hard.
Trouwens ik haat die mensen bij multiplayer die meteen in het begin veel tanks maken en je dan meteen crushen, zo kan iedereen spelen en zo win ik ook maar het is echt geen stijl. Ik wil liever gewoon een lang spel met wat taktiek spelen. Niet meteen tanks maken en meteen rushen.
Ik ben trouwens ook altijd Russia, de tesla tanks roelen en ik vind de allies niet zo stoer.

Verwijderd

Owja, mijn nick in RA2 multiplayer is 'bilragger'.
Bestaat er een money trainer voor multiplayer ?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Met de sovjets kun je eigenlijk niet zoveel, je moet de beginfase zien te overleven, totdat je yuri's en apocalipse tanken kunt maken. Ik vind dat je met de badguys niet echt veel goede verdediging in het begin kan maken, paar tanken, that's it. De goodguys kunnen wat rocketeers maken, da's handig voor het begin, want niemand maakt in het begin al gelijk anti-air en gaat je nog eens daarmee rushen. Daarentegen kan je met de rocketeers ook goed rushen, maar dat is niet mijn stijl. Als je yuri's kan maken, dan kan je die goed voor basisverdediging gebruiken. Maak dan wat apocalypse tanken samen met iron curtain, dan is een tegenstander zeker dood. Kirov's zijn zonde, beetje traag, tenzij hij niet veel anti air heeft, of alleen maar anti air wagens, dan kan je wel gebruiken om de aandacht af te leiden en een andere leger gebruiken om aan te vallen. En veel spiders gebruiken om leger van de tegenstander af te maken is ook leuk >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Ik heb RA2 nog nooit gemultiplayed, maar is het wel wat meer gebalanced dan in 1? Want daar kon je nauwelijks winnen met de Allies.

Verwijderd

"Tanken" hoe kom je in GODS NAAM op dat woord man .... lelijker kan gewoon niet :(:(:(

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:36

Kid Buu

Huh, Pietje?

mijn nicks zijn:

shad0w2k
f4tbuu

en dan nog een paar, zat in TIDE en in OWNAGE met rommel444, havoc777, elixar, death747, teslaaaa en mindwar1, misschien kennen jullie ze?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

overleef de beginfase: train een heleboel goedkope ventjes en maak het je tegenstander een beetje moeilijk door met deze mannetjes alvast de basis te verkennen.

dan een paar tanks en attack dogs (tegen allies en yuri's) en bouw door tot je cloning vats (schrijf je dat zo?) kunt maken.
Train nu zoveel mannekes als je maar kan. (beetje afwisseling: paar yuri's, rocketlouncers en de oh zo onderschatte normale soldaatjes) val nu met alles aan en blijf mannekes bouwen, komt je tegenstander nooit meer overheen...

Verwijderd

Topicstarter
- Moneytrainer: online cheaten is niet mogelijk bij mijn weten, bovendien is het niet leuk

- Als de Allies hun leger hebben opgebouwd kom je er NEVER niet doorheen. Prism & Mirage Tanks zijn VEEL sterker in een team!

- Veel mannetjes maken... Een paar hondjes ertegen is genoeg

Perfect_Cel: die heb ik wel een tijdje gezien ja, maar volgens mij hebben ze nu een andere nick ofzo want ik zie ze nooit meer.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

WTF is er nou mis met het woord "tanken" ?
Doodgewoon woord hoor, 1 tank, 2 tanken >:)
Ok, dat het voor jou misschien raar klinkt is een ander verhaal.
En alleen maar mannetjes maken schiet niet op, want als je alles zo op iets afstuurt, en de allies hebben wat tanken liggen, dan plet je in een paar keer gewoon alles. Alleen maar yuri's is wel slim, zo raakt de tegenstander verward, omdat er tussen zijn leger allemaal mannetjes van jou zitten, maar hou ze wel een beetje uit elkaar, anders worden ze makkelijk geslacht.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 18 februari 2001 16:16 schreef OO0nMe het volgende:
WTF is er nou mis met het woord "tanken" ?
Doodgewoon woord hoor, 1 tank, 2 tanken >:)
Ok, dat het voor jou misschien raar klinkt is een ander verhaal.
En alleen maar mannetjes maken schiet niet op, want als je alles zo op iets afstuurt, en de allies hebben wat tanken liggen, dan plet je in een paar keer gewoon alles. Alleen maar yuri's is wel slim, zo raakt de tegenstander verward, omdat er tussen zijn leger allemaal mannetjes van jou zitten, maar hou ze wel een beetje uit elkaar, anders worden ze makkelijk geslacht.
Tanken doe je bij het benzinestation, 1 Tank, 2 Tanks :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ok, thanx >:)

D3-Monk

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 14:43 schreef Areteq het volgende:

- Als de Allies hun leger hebben opgebouwd kom je er NEVER niet doorheen. Prism & Mirage Tanks zijn VEEL sterker in een team!
Jij hebt zeker nog nooit apocalypse-tanks gezien, veel beter dan prism- en mirage-tanks die alleen goed zijn tegen ventjes en gebouwen. Alleen zijn AT supersloom (ook om te bouwen). Gewoon met die ap-tanks buiten de basis van de andere gaam liggen en alles wat naar buiten komt afschieten.

Welke beter is hangt vaak meer van de level af vind ik.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat ik zelf wel relax vind bij de Allies is met France proberen in zo kort mogelijke tijd van die Superdefense Cannons te bouwen, die roelen echt ! (dat geluid alleen al) en vervolgens je basis verdedigen met genoeg Prisma Tanks en missile turrets, vervolgens met een stuk of 10 prisma tanks aanvallen, daar kun je altijd wel wat serious damage mee aanrichten :) alleen wel een paar van die gastejs met jetpacks meenemen, want die prisma tanks zijn zo kaput !

Verwijderd

Die kanonnen zijn echt zwaar irritant als er eenmaal een paar liggen ja.

Maar de beste taktiek vind ik nog altijd iemand buiten zijn basis opwachten en alle miners en tanks die eruit rijden afschieten.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Een heel groot leger ergens laten staat is niet slim, met bv chronosphere kan je zo heel wat schade aanrichten >:) Je kan gewoon beter achter de harvesters aan gaan met een paar goede tankkillers of natuurlijk vliegtuigen. BTW, 9 AT's zijn niet af te stoppen zonder veel schade te lijden, met of zonder iron curtain. Tenzij je natuurlijk heel veel van die Grand Cannons heb, maar ik vind Frankrijk wel een beetje saai om mee te spelen.

D3-Monk

Verwijderd

Die chronosphere blijft irritant ja, maar ik speel vaak met superweapons uit, of voordat ze zijn gebouwd is de pot al beslist.
Superweapons zijn ook vrij duur !

Verwijderd

Topicstarter
- Ik speel altijd met superweapons off

- Prism Tanks hebben een groter bereik dan apoc tanks. Met een rijtje Mirage Tanks voor de prism Tanks (en natuurlijk wat ondersteuning) kun je heel wat AT's aan. Zo:

0 0 0 0 0 0 Prism Tanks
X X X X X X Mirage Tanks

- Als je me niet gelooft moet je maar tegen me spelen! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Tweaker: Da's een goede ja, vooral als je zijn eerste miners afschiet. Maar dit is eigenlijk ook rushen...

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 10:14
Op maandag 19 februari 2001 10:41 schreef Areteq het volgende:
Tweaker: Da's een goede ja, vooral als je zijn eerste miners afschiet. Maar dit is eigenlijk ook rushen...
Als je alles afschiet wat zijn basis in en uit gaat heet Containen, niet rushen.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
Als je alles afschiet wat zijn basis in en uit gaat heet Containen, niet rushen.
OK, bedankt.

Maar zijn dit dan de enige dingen die de Sovjets goed kunnen?? Vroeg in het spel rushen/containen?

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Vroeg in het spel valt er nix te containen, je bent echt kansloos als je dat in het begin
ga doen. Kost te veel tijd, je moet op je leger letten, en veel leger maken voor basis defence. Rushen is eigenlijk ook errug zinloos als je met meerdere spelers speelt, want dan ben je bezig met aanvallen, en dan loop je een "bouw" achterstand op. Terwijl je aan het rushen ben, dan kan een andere speler je aanvallen ==> alle leger weer terug, of gewoon schijt aan hebben. Ik had een keer dat we met zijn 3en waren, en we hadden elkaar doodgerushen, toen bleven we met ons leger zitten, maar uiteindelijk had ik gewonnen omdat ik 10 3l!73 jetpack gasten had, en de anderen hadden slechts minimale airdefence >:)
Kortom, als je wil rushen, neem dan geen sovjet, want in het begin kunnen ze idd niet veel goeds. (BTW, rushen is eigenlijk heel erg lame, dat doen ze vaak ook op internet, volgens mij kunnen die zielige gastjes ook niets anders.)

D3-Monk

Verwijderd

Ik vind de allies voor beginners, ze zijn veel makkelijker.. gewoon veel tanks maken en aanvallen en ook heb je van die dingen als spy satelite. Ik vind dat als je een beetje met soviets om kan gaan er veel meer mee kan doen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Als je tegen France cannons mot, pleur je gewoon de energiecentrales uit met wat harriers, en hop, legertje naar binnen, en 5 min later is er geen basis meer :)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik altijd doe als ik tegen Soviets speel en aan ga vallen:

Een legertje met Prism & Mirage Tanks en Rocketeers maken, dan op een afstandje van zijn basis staan. Daarna schuif ik steeds een stukje op. Als de eerste Soviet tanks binnen bereik komen kan de tegenstander 3 dingen doen:

1 Aanvallen
2 Terugtrekken
3 Afgeschoten worden :)

Als ze aanvallen worden ze aangepakt door de prism tanks, bijgestaan door de mirage tanks en rocketeers.

Als ze terugtrekken schuif ik weer op en kom ik vanzelf in de Soviet basis. 8-)

Verwijderd

Waar al je tanks worden afgeschoten door tesla's of overgenomen door yuri's en daarna in de flank en achterkant worden aangevallen door tanks.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 14:33 schreef OO0nMe het volgende:

Kortom, als je wil rushen, neem dan geen sovjet, want in het begin kunnen ze idd niet veel goeds. (BTW, rushen is eigenlijk heel erg lame, dat doen ze vaak ook op internet, volgens mij kunnen die zielige gastjes ook niets anders.)
Rushen in kleine levels gaat perfect met sovjets.

Op internet wordt idd bijna alleen maar gerushed. Maar als je het goed kunt dan is het zeer effectief. Maar als het mislukt krijg je vaak een tegenrush en heb je verloren, niet echt mijn favoriete methode.

Containen blijft het effectiefst vind ik, je blijft de ander onder druk zetten zonder al teveel risico te nemen, het gaat vaak alleen wel langzaam.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Haha, die is een goeie, tweaker >:)
Dat die allied in het begin zo wreed zijn wil niet zeggen dat ze na het begin ook zo wreed zijn. En die Prism tanks zijn best wel slap, paar schoten en ze zijn dood, stuur gewoon wat AT's erop af, met een handvol "goedkope" yuri's (Na Cloningvat) en dat leger is zo dood.

D3-Monk

Verwijderd

Beters, zo moet ik het horen. Sovjets Conquer !

Verwijderd

Topicstarter
Correct me if i'm wrong, maar Prism Tanks hebben toch een groter bereik dan Yuri's?? Als er een Yuri in de buurt komt is ie dus toasted.

Maar dit kunnen we beter een keer in de praktijk zien.. Als je een keer wilt spelen tweaker, dan kunnen we de proef op de som nemen :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Is that a challenge ? This Means WAR >:)
Hehe, ik speel niet zo vaak met sovjets, die geldwagens halen te sloom op. Die prism tanks hebben idd een verdere range dan yuri's.

Wat ik wel vreemd vind is dit: Als je weatherstorm gebruikt, dan gaan de luchteenheden die in de buurt zitten niet dood, met nuke volgens mij ook niet, maar met een nuketruck wel, daarom vind ik het erg irritant om tegen libia te spelen, vooral als dat een computer is.

D3-Monk

Verwijderd

Ik bouw meestal en geen yuri's en geen prism tanks omdat ze duur zijn om te ontwikkelen. Bovendien moet je ze door andere troepen laten beschermen omdat ze anders vrij snel worden afgeschoten.

Vaak is het Barrack, Ore Refinery en War Factory wat ik bouw met benodigde powerplants en dan geld halen tanks bouwen en omsingelen en dan pas een battle lab ofzo. In kleine levels vaak ook geen radar.

Radar + Battle lab + powerplant kost onegeveer 4500. Dat zijn 5 tot 7 normale tanks. Een battle lab wordt ook snel gesloopt vaak, heeft niet veel health.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Haha, da's waar, in kleine levels maak ik meestal ook geen battlelabs, beetje duur idd, radar maak ik wel, best wel handig, anders kan je sommige units niet maken.

D3-Monk

Verwijderd

Een radar en de powerplant om hem van stroom te voorzien kost +2100. Dat zijn 3 tanks ! Die kun je veel beter gebruiken om aan te vallen.

Verwijderd

Topicstarter
Een radar en de powerplant om hem van stroom te voorzien kost +2100. Dat zijn 3 tanks ! Die kun je veel beter gebruiken om aan te vallen.
Ja, maar als de game wat langer gaat duren dan kunnen wat extra units (zoals een V3) geen kwaad. Bovendien kun je met een radar alles TEGELIJK in de gaten houden.

Maar je hebt wel gelijk dat je voor rushen geen radar nodig hebt. Terror Drones, Honden, Tesla Troopers, Rhino Tanks en Flak Tracks daar heb je meer dan genoeg aan

Trouwens, post je nick nou eens :)

Verwijderd

Straks een keer spelen dan ?

Verwijderd

Topicstarter
werd tijd >:)

Als je nou je RA2-naam post dan kan ik je toevoegen aan m'n buddylist.

Ik ben vanaf 20.00 online (onder voorbehoud)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

LOL, die van mij is gewoon hetzelfde als nu, dwz OO0nMe >:)
Let trouwens wel een beetje op, de eerste twee zijn O's, de volgende is een nul :D

D3-Monk

Verwijderd

OO0nMe is al verslagen. :)

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Op zondag 18 februari 2001 07:02 schreef looskuh het volgende:
Ik heb RA2 nog nooit gemultiplayed, maar is het wel wat meer gebalanced dan in 1? Want daar kon je nauwelijks winnen met de Allies.
Vooral wanneer je battle ships ehh cruisers kunt maken vind ik dat wel meevallen hoor

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Haha, die was geflashed,ik had zeer gare beginplek, maar ik moet bekennen, je kan wel aardig spelen :D
Ik wil best wel nog een keer.

D3-Monk

Verwijderd

Je staat nog op mijn buddy list dus als ik weer eens ga slachten, be my victim. :)
Pagina: 1