Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jelmerjan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-11 16:19
ik heb een klein probleempje,
ik zoek een windows 98 emulator voor windowsmobile 5.0
op een hp hx 2190
ik heb dit al geprobeerd met dosbox maar hiermee kan je maar 640 kb geheugen gebruiken terwijl mijn ppc 48 mb heeft
ik heb het ook geprobeerd met bochs maar dit krijg ik niet geinstaleerd hoe kan ik dit oplossen

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 02-04-2008 14:01 . Reden: groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Je zou het volgende kunnen proberen (is wel voor win95, maar zou ook voor 98 moeten werken)
http://tjtech.org/ppc_bochs/

Was met google zo te vinden

• jelmerjan
sorry, ik bedoelde pocketdos en ik zij dosbox maar die is volgensmij niet te verkrijgen voor ppc

Jelmer

• jelmerjan
bochs had ik ook al geprobeerd, maar dan kan je een *.dmg bestand downloaden voor apple pc's en dat bestand is onmogelijk te openen met een ander programma voor windows.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik gooi deze dicht omdat ik te weinig inzet zie van de TS. Vertel eerst eens in een TS wat je zelf al onderzocht hebt en vooral geprobeerd. Waar lukt het niet of waarom kun je het niet vinden, welke key words gebruik je etc. Probeer ook duidelijk je probleem uit te liggen ipv 2 zinnetjes eraan te wijden, zo kunnen wij je beter en gerichter helpen.

Je mag een nieuw topic openen hierover echter moet hij dus wel aan deze voorwaarden voldoen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.