Toon posts:

En JIJ vindt je telefoonrekening hoog?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Fok! - Gratis internet kost gezin 17.000 pond - http://www.fokzine.net/news.fok?id=6087
Een 14-jarige jongen uit Florida heeft zijn familie opgezadeld met een torenhoge telefoonrekening van 17.000 pond. Ryan Johnson dacht dat hij zich op het internet had ingeschreven bij een gratis internetprovider. Hij had echter niet in de gaten dat de provider in Engeland gesitueerd was.

De vader en moeder van Ryan kunnen de rekening van MCI WorldCom niet betalen, maar hoeven niet bang te zijn voor juridische stappen van het bedrijf. De internetprovider heeft de rekening inmiddels geschrapt.

Elke keer als Ryan en zijn broertjes en zusjes inlogden op hun computer startten zij een trans-Atlantisch telefoongesprek. Een maand later ontvingen Dale en Jeanne Johnson een telefoonrekening van 17.000 pond. MCI WorldCom merkte de ongebruikelijke rekening op en informeerde hen over de activiteiten van hun kinderen.

Het bedrijf bood in eerste instantie aan de rekening te verlagen tot 10.000 pond, maar ook dat was te veel voor de Johnsons. "We begrijpen dat dit een ongebruikelijk incident is en we geven de klant het voordeel van de twijfel", aldus woordvoerster Lauren Kallen van MCI. "Het was niet de fout van de klant."
LOL :D

Verwijderd

:D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

:D :o

Mag ik ook zo'n vriendelijke provider? Ga ik internetten via de satteliet :P

Bericht hierboven

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Vind ik toch verrekte klantvriendelijk dat ze die rekening kwijtschelden... Had absoluut niet gehoeven... Zo krijgt een bedrijf een goeie naam... Daar doen ze het natuurlijk ook om...:)

Verwijderd

MCI WorldCom

[hint modus]
is dat niet het bedrijf dat.....
[/hint modus]

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier flat fee internet wil aanbieden :)

Stoere actie van MCI.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 19:03

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik vind dat idd een heel erg nette actie van die ISP :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb ook zaken gedaan met MCI Worldcom in Amsterdam. Het zijn inderdaad aardige en goede mensen. Nooit iets te klagen en ze zijn goedkoper dan KPN-teringcom (met 0800-nummers)

BannieMove

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 00:54 schreef Bas het volgende:
Ik heb ook zaken gedaan met MCI Worldcom in Amsterdam. Het zijn inderdaad aardige en goede mensen. Nooit iets te klagen en ze zijn goedkoper dan KPN-teringcom (met 0800-nummers)

BannieMove
en als ze nou ook nog ff opschieten met dat flatfeeabo kunen ze helemaal niet meer stuk ;)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-03 21:14

JJJ

Oei! Wat ben ik blij voor die mensen!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ik heb in een ver en grijs verleden ook eens zoiets gehad: met mijn 2400 baud modem ingelogd op een BBS van Gateway2000 om aldaar een BIOS voor mijn mammaplank op te halen. Paar keer mislukt, nog een paar keer geprobeerd, nog wat rondgekeken op het BBS...

Bleek het een BBS in Ierland te zijn... |:(

900 piek telrek. waar normaal toen iets van 75 piek....

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Errug tof van dat bedrijf!:) 17000 pond is toch zo beetje 50000 piek? en 10000 pond 30000 piek?:)
Super van dat bedrijf!:)

Verwijderd

:D

zal ik het ook is proberen :)

Verwijderd

Da's netjes van WorldCom zeg!
Pagina: 1