Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-11 20:09

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Ik vraag me wel eens af, zullen er banen zijn als IT'er aan boord van een groot cruiseschip? Bijv de Holland America line?
Ze hebben daar wel Front Desk Supervisors, Human Resources Officiers, Information Service Officiers...
Of zal dat meer de bedrijfskundige ICT kant zijn?

Iemand hier misschien ervaring mee? O-)

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Waarom bel je het bedrijf niet even op en vraag je of ze vacatures hebben.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-11 20:09

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
heb zelf geen interesse in een vacature, was gewoon benieuwd naar aanleiding van een docu die ik laatst zag :)

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
koekjah schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:53:
heb zelf geen interesse in een vacature, was gewoon benieuwd naar aanleiding van een docu die ik laatst zag :)
Tuurlijk zijn er IT'ers aan boord van zo'n schip. Er is veel IT en er zijn dus ook IT'ers.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
argro schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:31:
[...]
Tuurlijk zijn er IT'ers aan boord van zo'n schip. Er is veel IT en er zijn dus ook IT'ers.
En zoals je in het draadje werk&inkomen kunt zien, verdienen it'ers bakken met geld. En waar kun je dat nu beter aan uitgeven dan aan een cruise? ;)

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:35
Eriksk schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:57:
[...]

En zoals je in het draadje werk&inkomen kunt zien, verdienen it'ers bakken met geld. En waar kun je dat nu beter aan uitgeven dan aan een cruise? ;)
Nog beter, bakken met geld verdienen tijdens een cruise >:)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Neef van me is eerste stuurman op de Holland-America Lijn. Als je denkt dat die jongens ook maar iets aan vrije tijd hebben, heb je het mis. Bakken met geld verdienen dat dan weer wel, echter:
Dagelijks 16 uur op (werken), 8 uur af (vrij). Dan ga je die 8 uur dus ook gebruiken om te slapen :Y)
Dat doen ze zo 3 maanden (werken), dan een maand vrij . Und so on unds so on.
Ergo: bakken met geld verdienen, en maar 4 maanden per jaar hebben om het effectief uit te geven. Bedenk je vervolgens dat je ws op zo'n schip misschien ook nog consignatiediensten zou moeten draaien, en dan ben je helemaal de sjaak.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1