De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
Volgens mij moet je dan een script maken (of ff zoeken) wat alle bronnen afspeurt en diegene print met de opgegeven security group. Ik heb ze hier ook wel eens voorbij zien komen.
[ Voor 36% gewijzigd door _H_G_ op 02-04-2008 12:23 ]
Tja als je later binnenkomt binnen een bedrijf is het vaak al geregeld.. Als je dan de boel wil structureren loop je tegen dit soort dingen aan. Er is nooit goed nagedacht over de groepen structuur hier. Vooral kwa naamgeving en omschrijvingen van groepen schort er nogal wat aan.
Snelle reactie
Dacht zelf op tijd m'n opmerking weg te hebben gegooid. Was een foutieve aanname van me, maar blijkbaar kan wat organisatie in de groepen (eventeel met scheiding gebruikersgroepen en rechtengroepen) toch nog wel nuttig zijn.
Tuurlijk hoe overzichtelijker alles ingericht wordt hoe beter natuurlijk. Dat maakt het voor de beheerorganisatie ook een stuk meer te behappen. De schone taak die mij nu op het bordje ligt is het uitzoeken welke groepen waarvoor gebruikt worden, of ze dan weg kunnen of moeten worden gemigreerd naar de nieuwe omgeving enz enz
Niet het leukste werk maar het moet gebeuren.
Niet het leukste werk maar het moet gebeuren.
Er staat hier wellicht nog wat nuttigs aan informatie voor je?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1