Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Sinds gisteravond heb ik het volgende probleem met mijn nokia 6233:
De organiser functie is defect, met als gevolg dat ik de agenda / notities / wekker etc niet meer kan gebruiken.
De telefoon vast hangen als je op een item klikt in het organiser gedeelte, en ook de datum is niet meer te zien op het beeldscherm.

Hoe is het ontstaan:
Gisteravond was ik de tijd aan het verzetten en smsjes aan het lezen. Op een begeven moment kreeg ik een paar oude agenda punten te zien, en toen ik terug naar het hoofdscherm ging stond de datum op 31 maart (bij instellingen stond hij goed). Na de gsm eens opnieuw te hebben opgestart zag ik geen datum meer op het hoofdscherm en toen ik naar het organiser menu ging, en op agenda klikte bleef de telefoon vast hangen. Dit een aantal keer geprobeerd, en steeds blijft hij vast hangen.

Wat kan ik doen met dit probleem?
Opsturen voor de garantie is een optie, maar dan heb ik een tijdje geen gsm meer :(

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:52
Hou je menu toets eens in, hoeveel applicaties staan er open?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:08:
Wat kan ik doen met dit probleem?
Opsturen voor de garantie is een optie, maar dan heb ik een tijdje geen gsm meer :(
Probeer eens is bij een lokaal Nokia Care Point langs te gaan. Die kunnen je vast wel helpen.
the-edge schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:19:
Hou je menu toets eens in, hoeveel applicaties staan er open?
Het is geen Symbian S60 toestel, dus die optie heeft die helaas niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me inderdaad slim dat ik even langs ga bij een nokia service punt. Wellicht kunnen ze me daar helpen. Anders maar opsturen voor de garantie, en mijn simkaartje in een simlock vrije gsm doen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Perfect.

Als het gelukt is, laat het even weten in: Nokia 6233 & Nokia 6234 (deel 2). Dan gooien we deze op slot en mag je daar verder :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.