*schop*
misschien een beetje een oud topic
maar ik heb hem gisteren op de HCC dagen gekocht voor maar 199 piek bij de funprice stand (koopje toch? was de goedkoopste MX400 die ik kon vinden)
Ik heb nog niet geprobeerd om hem over te klokken maar dat zal ik zeker nog gaan doen. Weet iemand wat de beste detonators zijn voor deze kaart? Hoef ik ze niet allemaal uit te proberen (voor event. specs zie sig)
misschien een beetje een oud topic
Ik heb nog niet geprobeerd om hem over te klokken maar dat zal ik zeker nog gaan doen. Weet iemand wat de beste detonators zijn voor deze kaart? Hoef ik ze niet allemaal uit te proberen (voor event. specs zie sig)
Verwijderd
Zijn er wel goeie detonators? 
Ik heb problemen met bijna alle detonators qua stabiliteit, maar 22.83 (de officiele bij nVidia) zijn bij mij het stabiels. Met de vorige versies had ik hard resets met spelletjes. De latere (onofficele) versies heb ik niet echt getest.
Ik heb problemen met bijna alle detonators qua stabiliteit, maar 22.83 (de officiele bij nVidia) zijn bij mij het stabiels. Met de vorige versies had ik hard resets met spelletjes. De latere (onofficele) versies heb ik niet echt getest.
Verwijderd
Ikke sinds gisteren 
MX T400 voor 160,00 bij Barlage (?)
(
@ da_rippah).
Overigens heb ik op DIT moment van www.abit.nl de drivers gehaald (en nog niet bij nVidia)
Ben aan het spelen met de clockengine en de memoryclock.
Default: 199, 182,55. Nu: 210, 190.
MX T400 voor 160,00 bij Barlage (?)
(
Overigens heb ik op DIT moment van www.abit.nl de drivers gehaald (en nog niet bij nVidia)
Ben aan het spelen met de clockengine en de memoryclock.
Default: 199, 182,55. Nu: 210, 190.
Whoot ik heb gister de GF2 TI 64DDR gekocht voor 275
goedkoop of niet?
goedkoop of niet?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()