30x sf175s + gw5000-dt op oost
Er heeft toch vast wel iemand zo'n monitor!
maar 1000 piek, ben maar student. Deze kost ongeveer 600 piek, die hansol dan!
Verwijderd
Hansol!!!! Is gewoon een goede monitor. Vrienden van mij hebben m ook en zijn DIK tevreden!
CTX is anders ook prima... ik zou gewoon ff gaan kijken welke 't beste is (in de winkel)
Ik moet zeggen dat ik zeeeeeer tevreden ben over mijn Hansol. Alleen als ik nu moest kopen kocht ik de 710D. Ik vind het fijner als de philips die ik mijn werk heb. Met CTX heb ik ook goede ervaring gehad (met mijn 14inch monitor).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
he, ik heb die hansol ook
echt een hele goede monitor voor weinig geld!
echt een hele goede monitor voor weinig geld!
nope
is die hansol 710P redelijk plat of heel erg bol. Ik weet dat die 710D wel plat is, maar ook weer 100 piek duurder.
Nee hoor, ook de 710P is al behoorlijk plat! Aleen de D is nog platter.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik vind CTX persoonlijk wel leuke schermpjes maken. Om eerlijk te zijn heb ik de Hansols nog nooit gezien. Maar dit zitten in het rijtje van o.a. Belina en die vind ik nogal wazig.
Mijn gevoel zegt de CTX en als je nog een maandje extra studie spaart (150) kan je voor 750 de 705F van CTX kopen, heb je gelijk een Triniton scherm met Sony beeldbuis en een .24 dotpitch
Mijn gevoel zegt de CTX en als je nog een maandje extra studie spaart (150) kan je voor 750 de 705F van CTX kopen, heb je gelijk een Triniton scherm met Sony beeldbuis en een .24 dotpitch
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1