Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Skype downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een klein vraagje, ik zit in Dubai. En helaas hebben ze hier skype geblokeerd (de website) het programma kan ik in mijn apartement wel gebruiken. Echter nu heb ik een nieuwe laptop van de zaak gekregen en wil ik hier dus skype op downloaden. Echter heb ik op internet al gekeken voor een externe download gekeken alleen werken ze niet of kan ik ze ook niet bereiken.

Zou iemand misschien een goede link kunnen plaatsen op zijn of haar server? Of e-mailen of iets in die richting?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

If the law of Your country prohibits You from downloading or using Skype Software because You are under the age limit or because the Skype Services are not allowed in Your country, please don’t use it.
maw, dat programma is waarschijnlijk domweg verboden in dat land?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

rg-mohwa

Phoe Hé

Kun je niet via de email vragen of mensen het naar jou kunnen mailen ? en dan misschien nog de .exe even veranderen in .txt

ik zal je even een mailtje sturen ;)

kan niet groter mailen dan 20MB :( sorry....

[ Voor 29% gewijzigd door rg-mohwa op 02-04-2008 08:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:08:
[...]

maw, dat programma is waarschijnlijk domweg verboden in dat land?
Ja klopt, echter staat mijn provider het wel toe. En voor 1,95 bellen naar het thuis front ik zal wel gek zijn niet ???? Ik gebruik het nu al 3 maanden en het werkt prima, echter ik wil het ook op mijn nieuwe laptop.
rg-mohwa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:23:
Kun je niet via de email vragen of mensen het naar jou kunnen mailen ? en dan misschien nog de .exe even veranderen in .txt

ik zal je even een mailtje sturen ;)

kan niet groter mailen dan 20MB :( sorry....
Ah, jammer. Misschien als je het zipt nog kleiner te krijgen of niet ?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 08:43 ]

• El_kingo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 11:17

Verwijderd

Topicstarter
Dank je El_kingo, kunnen we weer gratis bellen vanuit Dubai !!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgende keer even [google=mirror skypesetup.exe] ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.